Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ildernes paradis - udendørs løbegård/anlæg

Startet af SilverDragon, 13. April 2009, kl. 09:21

SilverDragon

Hej alle sammen.
Så er vores store udendørs projekt endelig blevet færdig, det eneste der mangler er lige at vi skal have beton i kanterne i vandbassinet og så er det hele ordnet..

Her er en masse billeder af anlægget
Her udgangen til anlægget inde fra buret

Blandende billeder af anlægget

DarkGirl

Åååh, hvor ser det skønt ud! :D
Ilderne bliver vilde med det :dans:

Bawa

misunder dig helt :D
vil også ha' en have til at lave et anlæg i ..

Namilla

Det ligner virkelig meget mit udeanlæg! *G*
Har du lagt fliser i bunden? Altså under jorden?

SilverDragon

Namilla: Vi har ikke lagt fliser i bunden. Vi lægger store sten i de huller som de graver ude i kanterne og så er
de planer rundt om anlægget gravet 40 cm ned i jorden.

Lea

hvor ser det bare lækkert ud . :)

Sådan et vil jeg også have .. snyd jeg ikek kan lave sådan et i min have
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Julie

tzari

jeg vil også have en have :@ :@ Lækkert lækkert anlæg  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Åhh jeg er jaloux!

Min mor har lovet mig sådan et anlæg oppe ved hendes sommerhus. Det har i over 10 år været meningen, at skuret skal ryddes så jeg kan bo derude når jeg er på besøg. Når det så en eller anden dag bliver gjort, så skal der være sådan et løbe-anlæg udenfor og så en slags lem ind i skuret..
Men okay.. med min mors tempo, så bliver det sikkert først sat igang om flere år.

Namilla

Så vil jeg anbefale at grave op og lægge sten i bunden...især hvis de skal være der uden opsyn...
Mit anlæg er lavet på samme måde, og de går der 24/7 (har en kasse de kan løbe ind i...lavet nogenlunde på samme måde som dit, udfra hvad jeg kan se)...men på en nat kan de, uden problemer, grave de 40 cm. ned til fliserne og lave gange rundt i hele anlægget... så jeg er bange for, at det ikke bliver noget stort problem for dine, at grave sig ud, hvis der ikke er fliser...
Hvis du bare lægger fliser, der hvor de graver, hvad så, når de graver sig ind under flisen? Så kan den tippe ned over dem...
Det er ikke kritik, bare et godt råd, fordi jeg kan se, hvor meget mine egne kan grave på en enkelt nat... og det er stensikkert, at hvis ikke jeg havde haft fliser i bunden, så var de stukket af...

SilverDragon

Namilla: Vi holder meget øje med dem og de er kun ude når vi er hjemme, de kommer ind om natten, jeg kan lige tage et billede af hvordan det er lavet indefor..
For vi har nemlig sådan en smart lukke mekanisme så de bliver lukket inde om natten... :dans:
Men jeg vil drøfte din ide med kæresten

Namilla

Jeg havde også planer om, at mine skulle være inde om natten, men jeg ændrede mine planer, fordi de havde så meget glæde af anlægget, så nu har de frit rend mellem ude og inde hele døgnet...
Mit kan du se her
http://www.ilderforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=7259&p=93808&hilit=det+nye+permanente#p93808

PiaLyng

Lea

Citat fra: Namilla Dato 14. April 2009, kl. 12:00
Jeg havde også planer om, at mine skulle være inde om natten, men jeg ændrede mine planer, fordi de havde så meget glæde af anlægget, så nu har de frit rend mellem ude og inde hele døgnet...
Mit kan du se her
http://www.ilderforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=7259&p=93808&hilit=det+nye+permanente#p93808

Lader du dine ildere være ude om natten i den gård du har lavet?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3