Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

DEW

Startet af vampirerattery, 21. November 2009, kl. 01:09

vampirerattery


Hejsa!

Er der nogle som har e-mail på nogen der opdrætter Dew jeg kender en som vil købe en dew  >:| <3 :)

PiaLyng

søg efter udenlandske opdrættere i søgefeltet..

Amazing Ferret

Ja eller google - for der er ingen danskere der avler DEW

Bawa


Black Diamond

#4
Altså jeg kender en del af dem der link/personer som  Bawa ligger ud der. Men jeg tror ikke der er nogle af dem der sådan avler efter Dew, tror det er noget de håber på , men ikke så tit får.
Hvis du skal havde en DEW skal du nok ned mod polen  og den vej og sådan. Der er det nemlig silver og lyse ildere der er de store/ eller ind.
Problemet er at de ikke er så nemme at få fat i. Men jeg har et link hvis du får mod på det alligevel.

http://www.silverstarferrets.estranky.cz/

Og så vil jeg lige huske dig på at der ikke er nogle avlere der har hvalpe mere, eller jeg kender nogle få, men det er (som altid) Standarterne der er tilbage.
Så hvis du skal havde en DEW så skal du skrive dig på i GOD tid hos dem. For det er altid fancy farverne der ryger først. Især DEW og panda og de der farver der er svært at få.

Og lige en anden ting, til dem der gerne vil havde nogle af de her fancy farver vi ikke har i Dk.. Prøv at gå ind på de her opdrætters link sider. Der er tit mange gode opdrætter på de sider hvor man kan være heldig at finde nogle af de gode farver.