Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad stjæler jeres basser?

Startet af Peewit, 20. Maj 2009, kl. 17:00

Pipvig

Uh... jeg kan så lige tilføje en strømpe, en pung (der desværre var tom), en gummihandske, cykelnøgler, hans sele og så har han en hule under en kommode som han havde gjort lækker med en plastikpose.

Rinus

Min Logan ELSKER! at lege med wc papir :lol: så man kan altid se hvor han har gemt det :fnis:

lille_jill

Chucky er lige rendt med en tom karton sojamælk. Gad vide hvad han vil bruge den til  :fnis:

Peewit

Citat fra: lille_jill Dato 25. Maj 2009, kl. 09:19
Chucky er lige rendt med en tom karton sojamælk. Gad vide hvad han vil bruge den til  :fnis:

Måske håber han der er lidt mere i...!  :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

B0rn2BeFam0us

Haha, Loke er helt vild med at stjæle min sko  :P

ludvig

Hmm...så ludvig rende stolt afsted med en gummi-and i morges...

SaraJ

Rengøringsklude, strømper, legetøjsmus... De stjæler egentlig ikke så meget.

Minority ferrets

Prøv med alt!!! Hehe... Lucifer er en rigtig lille tyv! Her den anden dag kunne jeg ikke finde min iPhone og hvor var den? Under kommoden selvfølgelig!! Sko, nøgler, punge, bøger, sokker, bluser, undertøj, fastelavnsboller osv osv
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_jill

Kom lige i tanke om at Penny engang forsøgte at stjæle en kaktus. Hun tog og væltede den ned af vindueskarmen og ville efterfølgende bærer den i munden. Da det sjovt nok ikke lykkes, forsøgte hun at grave den i stykker.
Resultat: pigge i mit gulvtæppe flere måneder efter!

Lenac

Trunte stjæler bamser, sokker og alt hvad der ikke er boltet fast  :lol:
Ozzy  forsøger kun at stjæle ens opmærksomhed  <3 (han er så dejlig)
xoxo Malene <3

Julbert

Mine piger stjæler ikke så meget, som de to andre jeg havde før, men Freja har en kæmpe svaghed for strømper/sokker. Hun kan umuligt gå forbi et par strømper uden de skal med ind under sofaen eller sengen.
Selv når jeg sidder og ligger vasketøj sammen, så kommer hun og tjekker tøjbunken igennem for strømper - hun kan slet ikke modstå dem :)
Mille har har ikke rigtig nogen svagheder kun for MAD ;)

Micko, som jeg havde før Mille og Freja stjal med jævne mellemrum mit buskort hvilket gjorde jeg ofte ikke kom med bussen da jeg først skulle på jagt efter buskortet og fandt det først efter bussen var kørt. Ellers stjal hun mange andre ting såsom fluesmækkere, alt slags mad, viskelæder, strømper, futsko, alt med velcro på og jeg kan blive ved ;)
Hun er nu savnet den bette tyv :)

Dampii

Twing Twang fik engang fat i min ene sok da jeg skulle flytte buret. Den fik jeg godt nok da ikke lov til at få igen, og da jeg endelig stjal den tilbage var den ikke så meget værd mere da hun havde slæbt den ind i deres toilet  :fnis:
De har det generalt bare med at ligge alt deres legetøj i toilettet. Så dejligt :D

Louise V

Jeg har faktisk haft en ilder der har præsteret at få 13 mælke katoner ind i en papkasse som var lukket og lå under sengen :P
det er altså godt gået  ;)

(Vi brugte mælkekatoner til at tænde op i brændeovn med)

AlisVolatPropiis

mine stjæler alt de kan komme i nærheden af...*G* hvilket heldigvis ikke er så meget da jeg intet har i deres højde, men sidder jeg på gulvet så er intet sikkert, og Spero har regnet ud at hugger man pakken med cigaretter eller lighteren får man opmærksomhed med det samme *G*....

Og idag lykkedes det ham at hugge en rulle køkkenrulle fra bordet *G*

FerretParadise

Ann Hillerslev.