Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvad stjæler jeres basser?

Startet af Peewit, 20. Maj 2009, kl. 17:00

Peewit

Ja overskriften siger jo det hele.
Hvilke ting elsker jeres ildere at stjæle og gemme deres "hemmelige" sted?

Da Molly var her stjal hun mine nylonstrømper, dem elskede hun bare.
Dobby stjæler stort set alt, men har dog en særlig stor svaghed for kuglepenne og sko. :fnis: Han kan slæbe afsted med alt fra en klipklapper i str. 36, støvler og arbejdssko i str. 43, det er meget imponerende at se på.. :lol:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Amazing Ferret

Mine stjæler ikke ret meget....Sammy elsker dog mine læbepomader og nogle gange kuglepenne

Julie Stuhr

Vores stjæler alt de kan komme afsted med  :P

Katrine

Alt, Loppen er særligt glad for sko, men de gemmer det altid under sengen, så man ved da hvor man skal lede :)
Ildere: Loppen & Bamse

Line

Zamira prøver at stjæle betrækket på min seng  :lol: Den rykker sig dog ikke da der skal to voksne mænd til at flytte den..
Hun elsker også at spise tærene på h&m sokker..  :lol:

lille_jill

Chucky elsker sokker, kuglepinde, min mors kleenex-pakker og alt af blød gummi. Desuden så spiser og gemmer han beskidt undertøj. Det er virkeligt klamt når man finder ham suttende på det i en plastikpose. Men han bliver hidsig når man tager dem fra ham.

Tilo

Bigfod er lidt af en tyv  :) Han ELSKER sokker, fjernbetjeningen og så er han rigtig dygtig til at finde en pung i en taske  ;)

Snorre er vild med Sko især klipklapper så kan ikke ha sko fremme  :X så de står nu uden for døren.

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Peewit

Citat fra: Tilo Dato 20. Maj 2009, kl. 21:36
Bigfod er lidt af en tyv  :) Han ELSKER sokker, fjernbetjeningen og så er han rigtig dygtig til at finde en pung i en taske

Har du trænet ham? :D Evt. lidt tips til dette. :ja:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Pipvig

Pyha... Alt???
Men Max elsker alt hvad jeg ikke vil have han ISÆR piller ved...
En wii-controller (måske især fordi den er lånt), fjernbetjening, sodavandsflasker (han elsker at vælte dem og hive dem ind under sofaen), han er rendt med 2 vingummier (der var vild ilder-jagt rundt i hele stuen), en chokolade-karamel idag (endnu en vild ilderjagt), sko + indlæg (og tygget dem i stykker, opdagede desværre for sent hvad han havde gang i), viskestykker og karklude, og så prøver han at stjæle mine fingre når jeg sidder med computermusen... Dette er dog ikke lykkedes endnu  :lol:

Namilla

Felix er vild med gummidyr...
Men da jeg flyttede fandt jeg overraskende mange grydesvampe under sofaen!...jeg ved ikke hvem der har stjålet dem eller hvornår...

Soelberg`s SUN ferret

Ja mine dyr er da vist bare generelt kedelige, da de ikke stjæler overhovedet  :S
Men der er selvfølgelig heller ikke ret meget de kan komme til at stjæle rundt omkring  :fnis:

Tilo

Citat fra: Peewit Dato 20. Maj 2009, kl. 21:49
Citat fra: Tilo Dato 20. Maj 2009, kl. 21:36
Bigfod er lidt af en tyv  :) Han ELSKER sokker, fjernbetjeningen og så er han rigtig dygtig til at finde en pung i en taske

Har du trænet ham? :D Evt. lidt tips til dette. :ja:

jeg har ikke rigtig gjort noget  :) Den beste er engang Helle (vintherilderen) var på besøg, da hun skulle hjem manglet hun sin pung og nøgler  :fnis: :fnis: og hvem var løbet med dem ? :lol:
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Lea

Mine "stjæler" kun deres egne ting . som pivedyr, små pelsbolde og bamser .

Også Stjæler de også toilet ruller (altså paprøret)

Og de gemmer det undersengen. eller i skufferne i deres bur :)

Også gemmer de sig selv under mine 3 tæpper+2dyner+1kugledyne. så jeg farer forvirret rundt og ikke kan finde dem.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Black Diamond

Her i huset er det Tjalfe er stjæler! Han har en svaghed for stof og elsker at raser vasketøjs kurven for sokker og klude og håndklæder og så ligge dem i en lille rede under sofaen og ligge sig og sove på den.
Jeg passede engang en super dejlige men meget fræk ilder kaldet Lecter og han slap afsted med min kontaktpersons briller og gemte dem bag komfuret mens jeg sad og snakkede med hende. Der gik en uges tid før han kom slæbne med dem igen.( en smule flovt..godt hun havde nogle ekstra med)
Tjalfe stræler også gerne gæsternes sokker her i huset. Helst mens de sidder på!!!!
Udover det klude ,svampe, gummi dutter , mine børns barbie dukker.oig Sef deres eget legetøj. og min søsters søns sut som han huggede og jeg måtte betale for en ny til den grædene dreng >:|
Fiona og Felina går huset igemmen for mad og brødkrummer et par gange i løbet af dagen og det ligger også under sofan.

Bawa

sheila stjæler køkkenruller, sokker, sofapuder og sko.
de andre stjæler ikke rigtig noget der ikke er deres .. eller kumo tager også nogle gange en sko,
men kun hvis de er små så han kan løbe med dem :P