Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvad gør i?

Startet af Tazz, 5. Februar 2010, kl. 19:48

Namilla

Det var ikke sådan ment... det må du undskylde, jeg har vist bare en dårlig dag...
Jeg mente bare sådan, at man ikke kan gøre alle tilfredse, og hvis det kun er den ene person der har nævnt det, så er det måske kun hende der har problemet...
Hvis dit tøj lugter meget, og der er flere der nævner det, så må du måske overveje hvad der så skal gøres, men hvis du holder en almindelig hygiejnestandard (og det regner jeg jo med at du gør), så tror jeg altså slet ikke det bliver noget problem...
Jeg har aldrig oplevet at nogen har nævnt at de kunne lugte ilderne i mit tøj (men mit tøj har også altid været i et rum hvor der ikke var ildere, så måske løser dit problem sig, når du får et andet sted at bo...)... min mor synes min lejlighed lugtede, men ellers har jeg ikke oplevet at folk har været "sarte" mht. lugten af ildere... hvis man sørger for at rengøre sine møbler ind imellem og lufte ud hver dag, så kommer lugten heller ikke til at hænge i tøjet af at man fx ligger i sofaen...

Lige præcis hvad er det den lærer siger? Er det sagt i en ond tone, eller som et venligt råd?

Mht din senere uddannelse, så synes jeg du skal vente og se... hvis nogen rynker på næsen der, eller nævner det, så må du tage det op til overvejelse, men så længe det kun er 1 menneske der har nævnt det, så synes jeg du skal trække på skuldrene...hun må have en fantastisk god næse...

Sølvsten

Jeg har endnu ikke mødt nogle ilderfolk der lugter af ilder (måske så meget andet). Jeg tror det er noget helt andet det handler om. Så længe man går i bad hver dag kan det umuligt være så slemt.

Tazz

Citat fra: Namilla Dato  5. Februar 2010, kl. 22:07
Det var ikke sådan ment... det må du undskylde, jeg har vist bare en dårlig dag...
Jeg mente bare sådan, at man ikke kan gøre alle tilfredse, og hvis det kun er den ene person der har nævnt det, så er det måske kun hende der har problemet...
Hvis dit tøj lugter meget, og der er flere der nævner det, så må du måske overveje hvad der så skal gøres, men hvis du holder en almindelig hygiejnestandard (og det regner jeg jo med at du gør), så tror jeg altså slet ikke det bliver noget problem...
Jeg har aldrig oplevet at nogen har nævnt at de kunne lugte ilderne i mit tøj (men mit tøj har også altid været i et rum hvor der ikke var ildere, så måske løser dit problem sig, når du får et andet sted at bo...)... min mor synes min lejlighed lugtede, men ellers har jeg ikke oplevet at folk har været "sarte" mht. lugten af ildere... hvis man sørger for at rengøre sine møbler ind imellem og lufte ud hver dag, så kommer lugten heller ikke til at hænge i tøjet af at man fx ligger i sofaen...

Lige præcis hvad er det den lærer siger? Er det sagt i en ond tone, eller som et venligt råd?

Mht din senere uddannelse, så synes jeg du skal vente og se... hvis nogen rynker på næsen der, eller nævner det, så må du tage det op til overvejelse, men så længe det kun er 1 menneske der har nævnt det, så synes jeg du skal trække på skuldrene...hun må have en fantastisk god næse...

Det er helt okay, vi kan alle sammen have en dårlig dag ;)

Det er ikke særlig pænt det hun har sagt ihvertfald..

Lea

#18
Nu har den lærer ikke kun sagt noget til Natascha hun har blandet sig i flere af de unges liv og sagt mange ting hun ikke må eller skulle ha sagt..


Og bliver hun ved ryger hun videre til lederen og gør han ikke noget..

Så kører jeg hende personligt psykisk ned så hun ikke kan holde ud at være på skolen.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

cibatuchsi

Citat fra: Lea Dato  5. Februar 2010, kl. 22:19
Nu har den lærer ikke kun sagt noget til Natascha hun har blandet sig i flere af de unges liv og sagt mange ting hun ikke må eller skulle ha sagt..


Og bliver hun ved ryger hun videre til lederen og gør han ikke noget..

Så kører jeg hende personligt psykisk ned så hun ikke kan holde ud at være på skolen.

og det skulle være den rette løsning????

Lea

Citat fra: cibatuchsi Dato  5. Februar 2010, kl. 23:28
Citat fra: Lea Dato  5. Februar 2010, kl. 22:19
Nu har den lærer ikke kun sagt noget til Natascha hun har blandet sig i flere af de unges liv og sagt mange ting hun ikke må eller skulle ha sagt..


Og bliver hun ved ryger hun videre til lederen og gør han ikke noget..

Så kører jeg hende personligt psykisk ned så hun ikke kan holde ud at være på skolen.

og det skulle være den rette løsning????

Ikke specielt. men regner stærkt med at lederen derude gør noget da det ikke kun er Natascha hun har blandet sig i . (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Stubba

Citat fra: Lea Dato  6. Februar 2010, kl. 09:14
Citat fra: cibatuchsi Dato  5. Februar 2010, kl. 23:28
Citat fra: Lea Dato  5. Februar 2010, kl. 22:19
Nu har den lærer ikke kun sagt noget til Natascha hun har blandet sig i flere af de unges liv og sagt mange ting hun ikke må eller skulle ha sagt..


Og bliver hun ved ryger hun videre til lederen og gør han ikke noget..

Så kører jeg hende personligt psykisk ned så hun ikke kan holde ud at være på skolen.

og det skulle være den rette løsning????

Ikke specielt. men regner stærkt med at lederen derude gør noget da det ikke kun er Natascha hun har blandet sig i . (:

Hvis nu denne lærer har været sådan overfor mange studerende .. hvad så med at gå videre med sagen? Eller nævn for hende, at I faktisk synes at det er nedgørende, når hun begynder på dette. Og fx spørg hende om hun også ville kommentere det hvis I var rygere, havde hund m.m.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Namilla

Jeg synes det er en rigtig rigtig dårlig løsning, at gå i personlig krig med hende... det kan koste dig din plads på skolen...det er nemlig en sanktionsmulighed DE har... Har I været ved lederen med det? Ellers taget det et skridt længere? Hvis ikke, så handler det da også om dovenskab fra Jeres side...så er det så meget nemmere at brokke sig, end faktisk at gøre noget ved det...
Når nu der også er andre elever der har oplevet det, så gå da videre med det...I har jo en sag...

Tazz

Vi har haft samtaler med andre ang disse ting..

Men nu skulle dette ikke være en diskutionstråd.
Men en tråd hvor man kunne komme med gode råd.

Namilla

Hmm... det er lidt svært som udeforstående bare at "se til", hvis der rent faktisk foregår noget, som der burde laves en sag ud af... Især når der så kommer udtalelser om at køre denne lærer psykisk ned...
Jeg er selv uddannet folkeskolelærer, og det er hårdt nok at arbejde med børn og unge mennesker, forstår I ikke, at I kan ødelægge dette menneskes liv, hvis I begynder at køre psykisk terror på hende?
Dermed ikke sagt at det er i orden det hun gør (hvis hun rent faktisk kører på Jer, men det har jeg ikke fået svar på?...det kan også være det er ment som et velmenende råd)... men så er det jo en sag der skal tages med skolelederen... og her hjælper det ikke at råbe og skrige og blive sur og tosset, for så gider han ikke høre på det...
Men hvis der derimod er en sag, og der er flere der har oplevet denne lærer på denne måde, så sæt Jer sammen og få skrevet noget konkret ned. Konkrete eksempler på hvad hun har sagt og hvornår...

Tazz

Citat fra: Namilla Dato  6. Februar 2010, kl. 18:08
Hmm... det er lidt svært som udeforstående bare at "se til", hvis der rent faktisk foregår noget, som der burde laves en sag ud af... Især når der så kommer udtalelser om at køre denne lærer psykisk ned...
Jeg er selv uddannet folkeskolelærer, og det er hårdt nok at arbejde med børn og unge mennesker, forstår I ikke, at I kan ødelægge dette menneskes liv, hvis I begynder at køre psykisk terror på hende?
Dermed ikke sagt at det er i orden det hun gør (hvis hun rent faktisk kører på Jer, men det har jeg ikke fået svar på?...det kan også være det er ment som et velmenende råd)... men så er det jo en sag der skal tages med skolelederen... og her hjælper det ikke at råbe og skrige og blive sur og tosset, for så gider han ikke høre på det...
Men hvis der derimod er en sag, og der er flere der har oplevet denne lærer på denne måde, så sæt Jer sammen og få skrevet noget konkret ned. Konkrete eksempler på hvad hun har sagt og hvornår...

Altså jeg har ikke nogen steder udtalt mig om at jeg ville køre denne lærer psykisk ned..
Og ja, hun kører på mange af os..

Men igen, da jeg oprettede denne tråd, var det ikke for at diskutere om vores lærer, men for at høre om der var nogen som havde nogen gode råd, til det der står i mit første indlæg.. Og der var måske andre herinde, som også godt kunne sidde med samme spørgsmål..

Derfor vil jeg gerne ha at denne "diskution" stopper her, og at folk venligst vil holde sig til det jeg spurgte om..
Ellers må i oprette en ny tråd venner, og fortsætte der ;)

Katrine

Jeg har aldrig fået kommentare på at mit tøj lugter af ilder, hverken af folk der ved at jeg har ilder, eller folk der ikke ved det.
Og mine dyr er ind på mit værelse, hvor mit tøj også er, mit tøj ligger dog i skuffer, så de kommer heller ikke ned i mit tøj
Ildere: Loppen & Bamse

Stubba

jeg tror også man lugter mest af ildere, hvis dyrene hopper rundt i ens tøj .. :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Lea

Citat fra: Rofus Dato  6. Februar 2010, kl. 10:04
Citat fra: Lea Dato  6. Februar 2010, kl. 09:14
Citat fra: cibatuchsi Dato  5. Februar 2010, kl. 23:28
Citat fra: Lea Dato  5. Februar 2010, kl. 22:19
Nu har den lærer ikke kun sagt noget til Natascha hun har blandet sig i flere af de unges liv og sagt mange ting hun ikke må eller skulle ha sagt..


Og bliver hun ved ryger hun videre til lederen og gør han ikke noget..

Så kører jeg hende personligt psykisk ned så hun ikke kan holde ud at være på skolen.

og det skulle være den rette løsning????

Ikke specielt. men regner stærkt med at lederen derude gør noget da det ikke kun er Natascha hun har blandet sig i . (:

Hvis nu denne lærer har været sådan overfor mange studerende .. hvad så med at gå videre med sagen? Eller nævn for hende, at I faktisk synes at det er nedgørende, når hun begynder på dette. Og fx spørg hende om hun også ville kommentere det hvis I var rygere, havde hund m.m.

Nu er vi også igang med en sag omkring hende .. så (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Julbert

Jeg har aldrig fået en kommentar om mit tøj eller vores lejlighed skulle lugte af ilder... altså hvis man vasker sit tøj, går i bad og sørger for at tømme bakker hver dag og indimellem vasker totternes tæpper og hvad de ellers måtte have, så tror jeg altså ikke på lugten kan være ret slem. Og er de steriliseret og kastreret, så tror jeg ikke rigtig der burde være noget problem.. så kan det næsten kun være fordi det er noget folk bilder sig ind, at de kan lugte det, fordi de VED du har ilder - hvis de ikke vidste de, så tvivler jeg altså på det kunne lugtes  :S
Men ja, det kan da være nogle ildere lugter mere end andre? Men jeg vil da våge den påstand at de to piger vi har ikke lugter ret meget, (kun når de prutter, og det sidder virkelig i tøjet, hehe..) man skal i hvert fald stikke snuden helt ned i pelsen før man kan lugte bare lidt :)