Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tv2 øst kiggede forbi

Startet af Lena og Peter, 28. September 2010, kl. 20:04

Lena og Peter

Idag var TV2 øst en tur forbi. Søren Langhorn (tv2) var her i ca 2½ time.7
Han fik filmet Peter og Laban oppe i Nykøbings gågade og han fik også en fin
snak med Petra ude i ildernes løbegård, så nu går vi og glæder os til han ringer
og fortæller at udsendelsen bliver sendt.




Sølvsten

Uh uh jeg kender nogle tv stjerner.

Det bliver spændende at se.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ih hvor hyggeligt... Hvad var grunden til at de kigged forbi??? Altså tænker hvad ville de belyse?
Gi lige et preg hvornår det blir sendt?

Lena og Peter

#3
Citat fra: A_M_T Dato 28. September 2010, kl. 20:07
ih hvor hyggeligt... Hvad var grunden til at de kigged forbi??? Altså tænker hvad ville de belyse?
Gi lige et preg hvornår det blir sendt?

Jeg havde endeligt skrevet til dem vedr. vores udstilling til næste år. Jeg skrev bla. at en af grundene til at vi gerne ville holde en udstilling var, at vi ofte høre denne fordom om at ilder bider og de lugter. Specialt kommer folk tit hen og siger "sådan nogle de bider da" når vi går tur med dem.

Så ville det at disse fordomme havde Søren (han fra ´TV2) også... I stor stil.. Har var ligefrem bange for at de skulle bide ham i struben.. :S
Så han ringede i går og spurgte om det kunne være rigtigt at vi havde dem som kæledyr og om han ikke måtte komme og lave en historie om det.

Og bare rolig jeg skal nok sige til.. og hvis jeg kan finde ud af det lægger jeg også historien herind...  ;)

Peewit

Ej.. Hvor er det bare spændende.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

Ej hvor sejt!
Det glæder jeg mig da til at se :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: ilderbanden Dato 28. September 2010, kl. 20:14
Citat fra: A_M_T Dato 28. September 2010, kl. 20:07
ih hvor hyggeligt... Hvad var grunden til at de kigged forbi??? Altså tænker hvad ville de belyse?
Gi lige et preg hvornår det blir sendt?

Jeg havde endeligt skrevet til dem vedr. vores udstilling til næste år. Jeg skrev bla. at en af grundene til at vi gerne ville holde en udstilling var, at vi ofte høre denne fordom om at ilder bider og de lugter. Specialt kommer folk tit hen og siger "sådan nogle de bider da" når vi går tur med dem.

Så ville det at disse fordomme havde Søren (han fra ´TV2) også... I stor stil.. Har var ligefrem bange for at de skulle bide ham i struben.. :S
Så han ringede i går og spurgte om det kunne være rigtigt at vi havde dem som kæledyr og om han ikke måtte komme og lave en historie om det.

Og bare rolig jeg skal nok sige til.. og hvis jeg kan finde ud af det lægger jeg også historien herind...  ;)
aha fedt nok:o)

FerretParadise

#9
Super spændende og en rigtig god ide.

Jeg vil glæde mig til at se det. :)

Offtopic: Har du ikke nogle billeder af dyrenes udendørs område?
Ann Hillerslev.

Shamua

ej hvor fedt.. skide godt :D

Glæder mig til at se det i fjernsynet :D

Vh. Marianne

Lena og Peter

Vi glæder os også rigtig meget... Det bliver spændende at se hvordan han klipper det sammen...  ;)

Citat fra: FerretParadise Dato 28. September 2010, kl. 23:05
Offtopic: Har du ikke nogle billeder af dyrenes udendørs område?

Jo jeg har da nogle stykker... :D .. jeg må se om jeg ikke kan få taget mig sammen til at lave en tråd så du rigtig kan se det..  ;)

FerretParadise

Ja jeg vil da se hvad jeg er misundelig på. :lol: :)
Ann Hillerslev.

SilverDragon

Hvor spændende.. Glæder mig til at høre om det bliver sendt i fjernsynet

Lena og Peter

Citat fra: SilverDragon Dato 29. September 2010, kl. 10:06
Hvor spændende.. Glæder mig til at høre om det bliver sendt i fjernsynet
Hej Louise

Det skulle helt sikkert blive sendt... Spørgsmålet er bare hvornår... Men det skal jeg nok skrive..  :D