Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvad er din ilder?

Startet af Barky, 14. Oktober 2011, kl. 14:48

Amazing Ferret

Jeg tror også jeg vil være lidt på tværs :fnis: :fnis:

Jeg synes at alle mine er det hele. De er både kloge, søde, dumme og stædige  :D

Malene

Hvorfor al den negativitet? Spis en tunmad. Det kan anbefales. Det bliver jeg næsten altid i godt humør af.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Citat fra: Amazing Ferret Dato 17. Oktober 2011, kl. 16:38
Jeg tror også jeg vil være lidt på tværs :fnis: :fnis:

Jeg synes at alle mine er det hele. De er både kloge, søde, dumme og stædige  :D

Det er faktisk ikke at være på tværs... :P (Beklager... Prøv igen! :P )

For jeg giver dig helt ret. Min oplevelse er også at alle ildere rummer alle 4 elementer i min teori. Men min tanke er jo at Ilderen som viser alle 4 træk er overvejende Ikke-kvik eller overvejende-kvik (Dum vs. Klog) og ligeledes med Stædig og Sød.

At de udviser alle 4 træk, men overvejende 2 af dem.

Nå, som jeg skrev.. Prøv igen, der skal mere til at "hidse" mig op. Hahahah!! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

^^Øv nu troede jeg lige jeg kunne gøre dig sur  :P


Barky

Hahaha!!! :D :P

Undskyld eller? *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

yeah yeah yeah...self kan man ikke opdele dem totalt sort hvidt, men mine har da også tendenser der går i bestemte retninger....

Spero...dum stædig....(og super sød) altid ballade med ham :lol: han er skide morsom, men han skal altid være den der hopper op på spisebordet, sviner, jamen alt, er der noget nyt sjovt, så er han der, med mere held end forstand kaster han sig ud i alt og er sådan set lidt ligeglad med bekymrede madmødre og vrisne madfædre :P

Thlayli -klog sød...han er god til at demonstrere han kan ALT...men kun EN gang....og ellers tusler han bare rundt i sin egen lille verden, og er faktisk i stand til at kommunikere sine behov til mig....så er det tid til en godbid! (ok i hans verden er det konstant :lol:) og nu skal jeg altså nusses....nu vil jeg lege.....osv....men nem er han...han kan dog også blive noget så stædig og KRÆVE ting :lol:

Cosmo...dum sød...jeg tror faktisk ikke der sker så meget derinde...andet end at nyde livet og sine omgivelser...han elsker nus, opmærksomhed og god mad...elskeligheden selv :) og gør sjældent noget galt...

Melpomené/Pucca...hende er jeg i tvivl om...hun er virkelig udspekuleret..hun kan bide min kæreste noget så¨stridt og derefter hoppe direkte op i mit skød -lægge sig på ryggen og kræve nus...hun kaster sig gerne ud i "kamp" og lader sig ikke kue af hun får bank af drengene -gang på gang....jeg tror faktisk hun er lidt klog stædig...

De har alle elementer....men de har også træk der trænger mere igennem end andre....lidt som mennesker :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Louise Cecilie Dato 17. Oktober 2011, kl. 16:27
Tjaa kariN kan kun sige at du søger diskusion :-) men ikke her.
Og det er jo ikke dig jeg skriver med om dette :-)

Hvad laver du egentlig på det forum her hvis det eneste du vil er at være på tværds?
vel er det er forum hvor alle må komme med deres egen mening og diskutere. Men indtil videre virker det ikke som om du er her for dine dyr skyld eller for at får en ilderomgangskreds. Men mere for at være imod!

Er det ikek lidt spild af tid?

Oy

Mine er unikke... Og den ene er også ret tung i røven... :b Det gør ham ikke dum, det gør bare at han ikke er super atletisk :b