Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

:(

Startet af xCelina, 13. November 2012, kl. 21:33

xCelina

Nu går det altså desværre ikke mere, min kæreste har sagt at jeg enten skal give lilli væk eller hun skal aflives! :(
Hvis nogen herinde er interesseret i en lille fin, men meget speciel (umulig) liderpige på ca. 3 år, så er det hurtigst muligt, da jeg godt kunne forestille mig der muligvis sker noget i weekenden. :(
Det gør meget ondt i hjertet at skulle "opgive" hende, men jeg har ikke tiden til at gøre hende mere venlig og min kærestes tålmodighed er væk. Men det skal være en familie som har styr på dyrene og har mod på at prøve hende af, det skal helst være et blivende hjem, da hun er som hun er.
Jeg håber inderligt at der er en herinde som vil redde min lille pige!!!!!!  :(

3totter

#1
Gør mig ondt ha høre:-(

Umulig på hvilken måde? Stå og leder efter en ven til en ilder dreng jeg skel hente i weekenden


mette11

Citatså er det hurtigst muligt, da jeg godt kunne forestille mig der muligvis sker noget i weekenden. :(
Hvad mener du?? Undskyld, men det lyder altså ret drastisk uanset hvad du mener! At i pludselig beslutter at af hende aflivet i weekenden?? Først og fremmest så er det ret useriøst at komme med trussel-agtige påstande. Derudover - hvis du mener at din kæreste kunne finde på at gøre hende noget lige pludselig - ja så har du helt ærligt en kæmpe idiot af en kæreste som tilsyneladende er fuldkommen langt ude og ikke respektere hverken dig eller dine dyr! Jeg håber da at det er skrevet forkert og det ikke er noget i den retning at der menes...håber også at nogen vil være venlige og give ilderen en chance mere.

Malene

Celina har faktisk skrevet om det herinde, for en måneds tid siden: http://ferretopia.eu/index.php?topic=7755.0 Hun kontaktede også mig for 2 måneder siden om ilderen, og jeg var ude ved hende for at hjælpe med den ilder, for 2-3 år siden (mener jeg?), så jeg tror nu ikke at det er meningen at true folk til at tage ilderen, men simpelthen fordi de har givet op nu.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

xCelina

Hun er umulig på den måde at hun bider rigtig meget og er aggressiv overfor min anden ilderpige, jeg har ikke prøvet hende med en han? Hun er meget domminerende overfor baby. :(

Mette, det er absolut ikke skrevet eller ment som en trussel, tværtimod! det er et kæmpe råb om hjælp og et håb på at en venlig sjæl herinde har mod på at give en chance!! :( Er virkelig ked af du har tolket det som du har. min kæreste har før i tiden været den eneste der kunne komme i nærheden af hende, men heller ikke han kan styre hende nu, derfor har han sagt som han har gjort. Ingen af os har desværre tiden til at kæmpe de kampe vi skal med hende, hvilket jo absolut også er synd for hende!!

Jeg har tidligere råbt op herinde om hjælp, og har flere gange haft folk ude og se på hende, men det bliver bare ikke bedre. Det er heller ikke sikkert der sker noget i weekenden, men jeg har en veninde som er dyre sygeplejerske og hun har sagt at hun gerne vil gøre det, men det er altså min aller sidste udvej!

Tak for din opbakning Malene, du ved hvor svær hun er! :(


JEG ØNSKER HENDE JO BARE DET BEDSTE!!!!!  :'( :'(

Rosen

Lyder ikke til at det er noget du har det nemt med, håber virkelig det lykkedes at finde hende et nyt hjem hos nogle der har tid og overskud til hende :) kram
Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D

xCelina

Har det virkelig skidt med det!! :(
- tak, krammet varmer!

xCelina

Lilli får højst sandsynlig et nyt hjem i dag. Jeg håber hun får det fantastisk og at det er et blivende hjem til min lille engel!! <3
Det har været en rigtig hård dag, med en masse tåre, men inderst inde ved jeg at det er den rigtige beslutning, jeg skal bare lige vende mig til den!!  :'(  :'(

lille_jill

Blev det Claus??

3totter

Citat fra: xCelina Dato 20. November 2012, kl. 17:36
Lilli får højst sandsynlig et nyt hjem i dag. Jeg håber hun får det fantastisk og at det er et blivende hjem til min lille engel!! <3
Det har været en rigtig hård dag, med en masse tåre, men inderst inde ved jeg at det er den rigtige beslutning, jeg skal bare lige vende mig til den!!  :'(  :'(

hun er en rigitg lille sød engel og jeg skal nok gøre alt hved jeg kan for hun har det godt..
og som jeg sage du er altid velkommen til at besøg hinde

xCelina

Ja det blev Claus, jill.. Det så ud som om de faldte i hak lige med det samme, jeg har virkelig aldrig set hende sådan!!!

Jeg er sikker på i er et perfekt match!! Det gør bare ondt at sige farvel.
Det kan være jeg tager dig på ordet en dag Claus! :) Pas godt på min lille bitte pige <3