Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hmmmm

Startet af TulleogElvis, 15. August 2011, kl. 17:24

TulleogElvis

Her går man og tro man har solgt alle de dejlig unger, men vi har 2 hanner og 2 piger tilbage da folk ikke kan overholde deres aftaler..... syntes det er for lavet at løbe fra en aftale, og så når man ringer til telefonen så er den slukkede, man har ikke nosser nok til at fortælle man ikke ville ha dem adligevel....

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: TulleogElvis Dato 15. August 2011, kl. 17:24
Her går man og tro man har solgt alle de dejlig unger, men vi har 2 hanner og 2 piger tilbage da folk ikke kan overholde deres aftaler..... syntes det er for lavet at løbe fra en aftale, og så når man ringer til telefonen så er den slukkede, man har ikke nosser nok til at fortælle man ikke ville ha dem adligevel....

Hmm så er det vel kun godt de ikek komemr ud til såddane folk?!

TulleogElvis

ja det er det.... men ved de andre 5 har det rigtig godt ..... :dans: men det er bare op på hesten igen...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: TulleogElvis Dato 15. August 2011, kl. 17:27
ja det er det.... men ved de andre 5 har det rigtig godt ..... :dans: men det er bare op på hesten igen...

Ja! Du kan jo lave en annonce her med billeder og beskrivels af dem du har tilbage!

TulleogElvis

ja det kunne jeg jo, skal bare lige ha nogen gode billeder, men vi har kun givet dem ormkur så ved ikke om folk så vil ha dem....

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: TulleogElvis Dato 15. August 2011, kl. 17:41
ja det kunne jeg jo, skal bare lige ha nogen gode billeder, men vi har kun givet dem ormkur så ved ikke om folk så vil ha dem....

Hvis prisen er derefter! Jeg selv har "gul og gratis"dyr og andre "hittebørn"!men det er så hellere ikek dyr jeg har givet en milion for!

TulleogElvis

vi har sat dem til 800kr da vi er nye det smiler....

Eliza

Øhhh hvorfor ormekur? det giver man ikke til ildere hvis der ikke er tydelige tegn på orm, det viser uvidenhed synes jeg. Og så er 800kr måske lige lidt for mange penge for en ilder som jeres. I kan jo heller ikke regne med at det er alle de bedste hvalpekøbere der vil komme til sådan nogle ildere.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

TulleogElvis

vi snakkede med dyrelægen og de sagde at de skulle ha det som hvalpe.....

Eliza

Citat fra: TulleogElvis Dato 15. August 2011, kl. 17:56
vi snakkede med dyrelægen og de sagde at de skulle ha det som hvalpe.....

et godt råd er at finde en dyrlæge der så faktisk har forstand på ildere til en anden gang  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

Når man laver hvalpe må man finde sig at folk ikke altid overholder deres aftaler og at kan ende med at brænde inde med nogle hvalpe.

Som Eliza skriver, så er ormekur ikke nødvendigt hos ildere. Derimod ville det måske være smart hvis i fik jeres hvalpe tjekket af en ilderkyndig dyrlæge og så få dem vaccineret

TulleogElvis

ja det er rigtigt men de er tjekkede og de er sunde og raske....

KariN

Citat fra: TulleogElvis Dato 15. August 2011, kl. 19:18
ja det er rigtigt men de er tjekkede og de er sunde og raske....

hvilken Vaccine har de fået og hvornår?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Der er jo ikek noget galt i at give dem ormekur, selv om det sjældent er nødvendigt.

Amazing Ferret

Citat fra: Anne Dato 15. August 2011, kl. 19:30
Der er jo ikek noget galt i at give dem ormekur, selv om det sjældent er nødvendigt.
Nej, men det er da bedre de bliver vaccineret end de får noget der er unødvendigt :D