Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Udstilling august 2011

Startet af Sølvsten, 19. August 2010, kl. 17:55

lille_jill


KariN

Ej en fed nyhed :D :D :D Det vil jeg glæde mig til :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mustela

Gud en dejlig nyhed :) Det bliver rigtig spændende, og så ligger Falster jo ikk længere væk end 1 time, eller 1½ i bil ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

AlisVolatPropiis

Os mig os mig...jeg vil med, jeg vil med!!! :D

Skide fedt :D godt initiativ

Sølvsten

#19
Så er hjemmesiden for udstillingen i august 2011 oppe at køre

Du finder den her:

ilderudstilling.dk

Malene

Jeg melder pas. Ligesom jeg ikke gider at min vildtfarvede skal i samme klasse som en sort, gider jeg heller ikke at min pastel skal i samme klasse som en chokolade.
Men jeg vil ønske jer en god udstilling.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Citat fra: Malene Dato 13. September 2010, kl. 13:36
Jeg melder pas. Ligesom jeg ikke gider at min vildtfarvede skal i samme klasse som en sort, gider jeg heller ikke at min pastel skal i samme klasse som en chokolade.
Men jeg vil ønske jer en god udstilling.
Det er da værre for den sorte ilder i den vildtfarvede klasse, den bliver trukket for manglende maske, og får træk fordi den er for mørk. Jez fik sidste gang 3 points i ansigt, og 3 i farve. :lol:
Ann Hillerslev.

Anne

Jeg synes heller ikke pastel og chokolade har noget med hinanden at gøre, men jeg kender alt til at sidde med alle de gode idéer og andre synes bare man er en idiot fordi man gør som man gør, så jeg bider det i mig og kommer alligevel. tror da det bliver en god udstilling :)

PiaLyng

Vi håber ihvertfald på at få plads når man kan tilmelde sig :)

Eliza

Hvor er det bare super lækkert, glæder mig allerede  :lol:
Må indrømme at jeg også synes det er lidt dumt pastel og chokolade skal i samme klasse, ligesom jeg ville blive sur over min vildtfarvede skulle i sort.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderhjemmet

rigtigt godt intiativ, vi vil ozzz være med  ;)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Cille

#26
Jeg synes det med choko'erne er svært,for mange af dem vi har lige nu er...som bøllebob sangen..vi er ikke rigtig voksne(choko),vi er ikke rigtig børn(pastel)...vi er både og hverken enten eller :lol:


Soelberg`s SUN ferret


Lena og Peter

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 13. September 2010, kl. 17:28
Er der ingen handikap klasse

Ups.. selvfølgelig er der det, vi turde ikke tegne en handikap ilder..  :P

Klassen kommer på hurtigst muligt.
Tak for det.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: ilderbanden Dato 13. September 2010, kl. 17:35
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 13. September 2010, kl. 17:28
Er der ingen handikap klasse

Ups.. selvfølgelig er der det, vi turde ikke tegne en handikap ilder..  :P

Klassen kommer på hurtigst muligt.
Tak for det.

super