Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så kom de endelig

Startet af Black Diamond, 9. Juni 2009, kl. 17:33

Black Diamond

Jeg var bare så glad i går for jeg fik den mail jeg havde vendte spændt på i 5 uger. Hvalpe mailen hvor jeg skulle udvælge mine kommene avls dyr.. Jeg får selv lov til at vælge navne til dem så de får mine danske navne.
Jeg vil gerne dele billederne med jer  :dans:

Her er min første lille avls hun Klara

Den anden og sidste avls hun Emma

Og så skulle jeg jo faktisk ikke havde flere,men blev meget hurtig forelsket i ham her.. Han bliver min ene alvs han. William

Jeg får måske en alvs han mere ,men der er lidt usikkert endnu desværre. den dreng jeg havde håbet på blev ikke født. Jeg har nogle planer igang med en Black self angora dreng men ved ikke mere om det endnu. Jeg skal nok skrive om ham her inde hvis jeg får ham :)

Alle de 3 andre her Klara, Emma og William er semi angora  :)

PiaLyng

de er virkelig smukke :love:!!!
jeg er da helt vild med William :'D!

(jeg mangler en savle smiley!!!!)

Bawa

hvor er de bare bedårende!
hvornår får du lov at hente dem så?  :D
(elsker billedet af emma .. og smukt navn iøvrigt ;) )

Black Diamond

Jeg vendter lige på svar på hvornår jeg kan få dem hjem.. de er 5 uger lige nu så der går lige nogle få uger endnu. Ja jeg har drømt om en Emma i lang tid.. Jeg hed Emmadyr før og det skulle mit opdræt jo også havde haft heddet og derfor skulle jeg havde en Emma til det. Men nu blev det så noget andet men så kommer hun bare til at heddet Emma alligevel :fnis:

Anne

Jeg glæder mig til at følge dem.

Amazing Ferret

Stort tillykke med dem søde...dem har du ventet længe på

Julie

hvor er de søde! william er et rigtig sødt navn. havde selv planer om at en af mine næste ildere skulle hedde det :)

Soelberg`s SUN ferret

stort tillykke med dem alle 3. Glæder mig til at følge dem videre i livet

Black Diamond

Tak skal i havde.. jeg kan se de to pigers navne ikke er så tydeligt.. men de hedder den øverste Klara og den pige under Emma

tzari

Hvor er de så fra, er det rigtig forstået de 2 tøser er fra samme kuld  :) William er nu nuttet.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Tak.. jamen jeg er også bare så glad for ham..

Black Diamond

Jeg har aftalt med avleren i dag at jeg skal hændte dem i uge 27.

PiaLyng

Åh hvor bliver det dejligt for dig :dans:!
Tillykke med dine kommende Hvalpe :love:!
Glæder mig til at følge dem herinde ;)

Julie Stuhr

De er virkelig skønne, men William er.. mhmm!  :love:

Black Diamond

Jamen han er heller ikke til at stå for. Jeg sad og kikkede billeder af de hvalpe der var.Men mine øjne faldt hele tiden tilbage på ham.Og heldigvis var han fri.Han er den mørkeste chokolade hun har fået i år, som hun ikke selv beholdte.Håber det holder ved.De er så smukke!!!