Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

hvilken snor bruger i?

Startet af tzari, 11. Oktober 2008, kl. 15:45

tzari

snore er jo en smags sag nogle funker for nogle og slet ikke for andre.

Jeg er selv tilhænger af den røde 8 tal snor fra ferplast.

Hvad bruger i og er i tilfreds med dem  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Mette - Evergreens Ildere

TJa tjo, du har set mit arsenal af snore og seler... Har sygt mange... :o HE HE...  jeg bruger mange forskellige og gerne nogle der er lidt fancy at se på...  :dans:

Men klart Vivian har ret ferplast 8 tals sele er kanon, men kan kun fåes i rød... En sele jeg tit anbefaler for den passer alle ildere og er svær for dem at komme ud af...

Mewz

Tror jeg skal have fat i Ferplast snoren. Det lykkedes nemlig Freja at smutte ud af sin vanlige 8 tals sele i dag.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Amazing Ferret

Jeg bruger både 8-tals seler og H-seler

H-seler er ikke så gode til store hanner, synes jeg

Malene

Jeg bruger H-seler. Dem jeg har, er godt nok en tand for lille til min ene dreng, men det går fint nok alligevel :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Ceciliaolucifer

Citat fra: Mette - Evergreens Ildere Dato 11. Oktober 2008, kl. 15:53
TJa tjo, du har set mit arsenal af snore og seler... Har sygt mange... :o HE HE...  jeg bruger mange forskellige og gerne nogle der er lidt fancy at se på...  :dans:

Men klart Vivian har ret ferplast 8 tals sele er kanon, men kan kun fåes i rød... En sele jeg tit anbefaler for den passer alle ildere og er svær for dem at komme ud af...

Har du några bilder på selarna som du har sytt? :)

Anne

Jeg bruger både H seler og 8 tals. Mine kan odt gå i H selver nu, men jeg har som regel Sif i en 8 tals da jeg ikke er alt for sikker på at hun ikke abre fiser sin vej hvis hun slipper fri.
Mija ville måske også bare rende, men hun er så stor at hun sagtens kan passe en h sele forsvarligt (de andre 3 er ret petite).

Winther Ilderen

Jeg bruger H sele og 8 tals. Har også en sele med vest på som ilderen skal have på, den gider de ikke, syntes ellers den så så genial ud.

Ferretmania

Jeg bruger H-seler til mine og er fint tilfreds med dem.

Namilla

Jeg bruger kun H-seler...det fungerer ganske fint for mig... jeg har så 3 forskellige, fordi jeg ikke gider stå og spænde den ud og ind, til hver ilder, så de har en hver... faktisk bruger de 3 af dem stort set samme størrelse, men Frynse er for fed til en almindelig sele, så han har en kinky orange sele...*S*
Derudover har jeg en super smart sort lædersele med nitter på fra ferretcouture, men den kræver at dyrene ikke skaber sig, for det er med et spænde ligsom på et bælte, så den kan ikke afpasses nøjagtig til hver enkelt ilder...men den bruger jeg også kun, når de skal "vises frem" *S*

Katrine

Jeg har en 8 tals sele og sådan en look a like 8 tals sele, de fungere perfekt :)
Ildere: Loppen & Bamse

Julie

Jeg bruger h-seler til mine. De virker rigtig godt her :)

FredolinCBF

jeg bruger 8-tals seler da mine to ka komme ud af en H-sele :/, men hvis man ska ha en lidt fancy så ska man vælge H-sele for jeg tror ik man ka få nogle fancy 8-tals seler

SaraJ

Jeg bruger H-seler... Synes dog de er begyndt at blive for små, så må se at få bestilt nogle nye fine. :)

Stubba

Nu syer jeg jo selv, så har ca i alle farver til mine :P

Men dem jeg synes virker bedst er 8tals seler. Rofus kan komme ud af alt andet.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!