Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

inu-gøgl.

Startet af Bawa, 21. Juni 2009, kl. 20:44

Bawa

Inu gakkede lige lidt ud :lol:

Julie Stuhr

tzari

:lol: Mine forældres albino Dutten var også het fjollet med sutter. Bare pas på han ikke får hul på den  :)

skønne skønne billeder  :love:

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

Citat fra: tzari Dato 21. Juni 2009, kl. 20:45
:lol: Mine forældres albino Dutten var også het fjollet med sutter. Bare pas på han ikke får hul på den  :)
skal jeg nok .. han leger kun med den hvor jeg kan se ham ..
er sikker på han ville æde den helt hvis han kunne få lov, det fjols  :fnis:

tzari

:fnis: han er ikke et fjols han er en ilder :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Katrine

Ej hvor er han bare dejlig  :love:
Ildere: Loppen & Bamse

Bawa

Citat fra: tzari Dato 21. Juni 2009, kl. 20:48
:fnis: han er ikke et fjols han er en ilder :P
jo, han ér et fjols .. han kaster sig selv ud fra sofaen minimum tre gange om dagen  :fnis:

Black Diamond

Man kan sige meget, man hold kæft du har nogle smukke dyr <3 <3 <3
Hvodan har du være heldig med at finde allle de lækre dyr. vi andre finder en eller to , men du finder bare alle sammen :X
Det er snyyyyyyyyyd :@