Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mine Basser...

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 26. Juni 2009, kl. 16:17

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Lille Loui på 4 måneder.

Loui der lader sig glide afsted i vandet..

Han er bare helt tosset med at bade..

Coda

Smukke Coda

Coda tager en lur ved mig...

Her er min dejlige Bandit..
Min lille gris.

tzari

Ej hvor er de skønne :D
Så kan ludvig også Se bandit  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

Loui er godt nok smuk! jeg eeeelsker bare albinoer  :love:

Katrine

Smukke, jeg er også vild med Loui
Ildere: Loppen & Bamse

AlisVolatPropiis

Hold da op en dejlig flok :D de er godt nok alle lækre...meeen jeg har altid haft en svaghed for pasteller...og navnet Coda er bare så fint :D

Citat fra: tzari Dato 26. Juni 2009, kl. 16:26
Ej hvor er de skønne :D
Så kan ludvig også Se bandit  :)
Jep og kan ligge nogle flere ind af bandit så hun bedre kan se ham.. (NU hvor jeg kan finde ud af det :dans:)

Citat fra: Bawa Dato 26. Juni 2009, kl. 16:28
Loui er godt nok smuk! jeg eeeelsker bare albinoer  :love:
Tark... I starten brød jeg mig slet ikke om albinoer, men så var jeg med en veninde ude og se på hvalpe og så faldt jeg bare pladask for Loui, han var den fedeste og så grøntede han mens han puttede ved mig... Skulle slet ikke ha haft nogle men så var jeg jo nødt til at tage ham med hjem :P

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 26. Juni 2009, kl. 16:56
Hold da op en dejlig flok :D de er godt nok alle lækre...meeen jeg har altid haft en svaghed for pasteller...og navnet Coda er bare så fint :D
Takker.. Coda er også bare en dejlig basse... Han er forresten med meget stor sandsynlighed fra samme kuld som Olesons Blondie der er til salg. og kan sige at Coda har det bedste temperament, rolig har aldrig bidt og hører næsten altid efter... hehe

PiaLyng

Alle tre er viiildt lækre :-D!
min kæreste er viild med pasteller og jeg er mest til albinoer :-$!

Soelberg`s SUN ferret

skønne billeder. Jeg elsker at se bade/vand billeder  :fnis:

ludvig

hvor er de bare søde=)
du må klart ligge flere billeder op, så jeg kan se ham ordentligt, hører jo at han skulle være Ludvigs tvillinge bror :love:
Jeg har desværre ikke fundet ud af det med at ligge billeder op endnu, men ved da at der er billeder af ludvig fra et træf hos vivian!
Hvor har du købt ham henne?

Citat fra: ludvig Dato 29. Juni 2009, kl. 08:32
hvor er de bare søde=)
du må klart ligge flere billeder op, så jeg kan se ham ordentligt, hører jo at han skulle være Ludvigs tvillinge bror :love:
Jeg har desværre ikke fundet ud af det med at ligge billeder op endnu, men ved da at der er billeder af ludvig fra et træf hos vivian!
Hvor har du købt ham henne?
DEt vil jeg gøre :ja:
Jamen jeg har købt ham af en veninde der havde købt ham af en pige fra odense der havde både ham og hans søster... Men hun havde vidst købt ham et eller andet sted på fyn, har ikke selv snakket med første køber og har ikke hendes nummer eller noget.
Men lægger lige flere billeder op senere idag hvis jeg når det..

Anne

De er ufatteligt fine alle 3! Jeg kan lide alle 3 farver, men tænkte wauw da jeg lige så loui, sikke en fin fluffy albino.

ludvig

Okay, ja så er det jo selvfølgelig lidt svært at spore!
Vi har købt ludvig af en engelsk pige der boede på en twin skole nede omkring faaborg, men hun flyttede kort efter, og lod en veninde stå med salget af de resterende, så vidt vi kunne tyde ud fra annoncerne på guloggratis.
Meget lidt organiseret, og fandt jo så ogsa ud af at hun havde brugt en vild-ilder som han...hvordan det så end fungerer!!!
Men der findes jo mange mørke ildere :lol:

Citat fra: Anne Dato 29. Juni 2009, kl. 18:27
De er ufatteligt fine alle 3! Jeg kan lide alle 3 farver, men tænkte wauw da jeg lige så loui, sikke en fin fluffy albino.
tak han er også semi-angora..