Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

en stor tak til Stine og Max

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 26. Juni 2009, kl. 18:59

Soelberg`s SUN ferret

Ja så oprandt dagen jo hvor "pipvig" skulle tage den lange vej helt til Horsens for at hilse på Viktor og Perle (nu Ginger Pearl).

Hun havde selvfølgelig sin egen ilder Max med. Ilderne fik hilst pænt på hinanden, og så gik den vilde jagt ellers igennem hele huset. Det gik bare bedre end jeg overhovedet havde forestillet mig. De 3 ildere gik bare så godt i spænd sammen.

Så jeg var slet ikke i tvivl om at mine 2 formidlingsildere skulle med Max og Stine hjem.

Mange tak Stine for at du vil give de 2 skønne basser et godt hjem. Jeg er bare så glad for at de nu kan få et godt liv.

PS: husk nu lige og tage nogle billeder en gang imellem så jeg stadig kan se dem  :ja: og følge med SS

tzari

Ej hvor er det godt at høre TILLYKE med det er jo perfekt  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: tzari Dato 26. Juni 2009, kl. 19:02
Ej hvor er det godt at høre TILLYKE med det er jo perfekt  :dans:

ja jeg er bare så glad lige nu SS

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Dejlig med en succeshistorie.. flere af dem tak...

Pipvig

Også mange tak fordi at de måtte komme med mig hjem..  :D De er bare så dejlige, jeg er glad for at få æren.

Turen hjem gik rigtig godt! Der gik ikke længe før alle 4 sov. :fnis: Og lige nu båtter alle rundt. Ginger Pearl prøver at få lov til at lege lidt med, og engang imellem får hun da også lov  :lol:
Kattene sidder og ser ud som om at de har tabt kæben mildest talt, så det kan være at de ikke flytter hjemmefra alligevel  ;)
(måske efter i nat nu hvor buret ikke er kommet endnu)
Du kan tro at jeg nok skal sende billeder, det manglede da bare ;)

Tak til dig og gemalen for en hyggelig eftermiddag, håber ikke du er alt for træt efter alle mine tusinde spørgsmål  :lol:
Og igen... Tak fordi at du har passet så godt på dem for mig indtil jeg har kunne hente dem.

Pipvig

Så er kløerne klippet, Ginger lå så fint og NÆSTEN stille, jeg fik en masse kys. Viktor var lidt mere urolig men det lykkedes.
Nu vil jeg se om det kan lade sig gøre at samle dem alle sammen til godbidder.  8)