Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Er han kastrereret??

Startet af Jester, 6. Juli 2009, kl. 20:30

Jester

Mange tak for alle jeres råd, det var dejligt , at I vil hjælpe.

Vi har dog besluttet at vi må finde en anden :( , da det er for hårdt for lille Jester, så vi vil søge efter en yngre frittedame i stedet. ;)

Julie

Jeg synes I giver op for tidligt. En sammenføring kan tage tid. Det er før hørt, at det har taget måneder, men det behøver det ikke nødvendigvis at gøre. Skiller I Jester og Julius ad når de er sammen - nu hvor du skriver, at Julius er for voldsom? En del af sammenføringen går ud på, at ilderne lige skal sætte sig i respekt og finde ud af, hvem der bestemmer i flokken. Hvis I skiller dem ad hver gang de er ude, kommer I ikke videre. Det kan være voldsomt at se og høre på, men så længe der ikke er blod og pøller udover det hele, er der ingen grund til at skille dem ad (efter min mening).  At I så vælger at få en tæve i stedet er ikke sikkert det hjælper på det.
Jeg synes virkelig I skulle give det en chance, I har jo ikke engang haft Julius i 14 dage, og det ville være synd hvis han skulle være kastebold, fordi ikke I giver dem tid til at lære at enes.

AlisVolatPropiis

Jeg forstår altså ikke helt...nogle gange når man sammenfører er der bid skrig skrål blod og afføring. Det må man altså tage med. Men i jeres tilfælde virker det mere som om hannen blot prøver at vise at han skal være øverst på rangstigen, og det er altså relativt mildt.
De skal altså have tid og plads til at opbygge et hieraki før de falder til ro.

Jeg tror ikke det vil gå bedre med en yngre tæve. I risikerer blot at der denne gang kommer blod osv. Men måske er i heldige :)
Jester er relativt gammel, og har så vidt jeg kan forstå ikke været sammen med andre ildere i den tid. Måske har hun helt glemt hvordan man er sammen med andre ildere?

Mvh Trine