Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

KIda

Startet af Black Diamond, 14. Juli 2009, kl. 23:39

Black Diamond

Ja så kan jeg ikke holde på min lille hemmelighed i over en uge ,mere.

Jeg faldt for hende her. Det er en længer historie og ikke helt planlagt men jo hun flytter også ind her.
(Jeg frabeder mig kommentar om hvor mange dyr jeg får :X)

Her er hun min lille silver tøs med sort næse

Kida på 9 uger lige nu. Jeg får hende med hjem i weekendten :)

Jeg er helt vild med hende.. Hun er bare så dejlig. Selv historien om hende kan jeg fortælle i morgen når jeg er frisk ;)

Katrine

Hvor er hun smuk  :love:
Ildere: Loppen & Bamse

Line

lille_jill

Skal hun bruges i avl?

Black Diamond

Nej det skal hun helt sikkert ikke. Hun bliver bare min kæle ilder.

Barky

Hun ser rigtig fin ud. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Black Diamond

Mange tak..

Her er historien så..
Jeg skriver jo sammen med mine avlere en gang i mellem. Den ene havde fået et kuld med silver ,en dreng og en pige. Pigen var afsat på forhånd så jeg skrev på drengen. Det var før jeg havde fået faste aftaler i stand om de andre hvalpe. Jeg skrev at Oliver <3 var gået bort og at jeg var ked af det. Jeg ville gerne havde den lille dreng, men hun skrev at han dagen før var blevet afsat til en anden. Hun fik måske nogle flere silvere sener da der var to tæver parret op som var silver.
Jeg har siden kigget billeder af dem og sukket over de to små silver med sorte næser. Især den lille pige var virkelig smuk <3.
Sådan gik hele juni. Jeg fik i mellemtiden min lille dreng Tutnarkhamon.
Men i sidste uge mens jeg havde mine børn på besøg fik jeg pludselig en mail fra min opdrætter. Hun skrev glad til mig at nu havde hun en silver til mig med sort næse :).
Køberen af den lille pige havde lige været der for at hændte sin hvalp. Hun skulle også havde en anden hvalp. Min opdrætter var åbenbart kommet ind på mig i deres samtale og fortalte om at Oliver var død og hun ikke havde en silver til mig.
Køberen havde så sagt, jamen hun kan da få min. Hun valgte derefter en anden hvalp fra kuldet og tog hjem.
Jeg var bare så glad da jeg fik beskeden at jeg ikke kunne sige nej. Jeg har været så forelsket i hende her hele tiden så det er som en drøm der bliver opfyldt at jeg rent faktisk fik hende. Det er stadig helt uvirkeligt for mig :fnis:..
Så det er historien..

Julie Stuhr

Det var da virkelig sødt af hende der skulle have haft bebsen :)
Tillykke.

Soelberg`s SUN ferret

hvor er hun bare sød Maria, og stort tillykke med hende også  <3