Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Bytte til en bedre

Startet af Black Diamond, 3. August 2009, kl. 15:46

Pipvig

Citat fra: Black Diamond Dato  3. August 2009, kl. 22:05
Hej Max..

Nej desværre jeg kan ikke lide kød. Eller jeg kan godt lide at lege med en mus eller kylling. Men jeg gider ikke spise dem. Derfor får jeg dem ikke mere :'( De var ellers så sjove, men mor siger man IKKE må lege med maden og at de for dyre til at man må gemme dem alle vegne og lege med dem. Men som sagt min madmor er kedelig :P Man må ingen sjove ting her i huset. Og jeg er ellers god til at finde på sjove lege og grave i planter og tippe glas med vand og sådan noget ud over bordret. Men nej det må man ikke her i huset.. Kedelige kedelige mor!!! Vi er virkelig forsømte kan jeg fortælle dig, alt det sjove det må man ikke.
Men jo min madmor ville savne mig <3. Men så kan hun jo vælge mellem mig og de der små hvalpe der hun har fået sig  :fnis:
Vi vil gerne komme til fest hos dig siger min mor..

Hilsen Felina

Kære Felina

Det må i rigtig meget gerne. Vi bor helt i Næstved, ved du hvor det er?
Jeg kan kun lide mus, jeg kan ikke lide noget af det andet kød min mor prøver at give mig. Hun siger at det er sundt for mig. Men jeg kan altså ikke lide det.
Du må gerne lege med min mus, så spiser jeg den bare selv. Vi får kun kød i buret efter at Viktor gemte en hale for mor som hun stadig ikke har fundet. Det synes jeg er skægt.
Jeg synes du lyder sød og sjov. Jeg ville gerne lege med dig. Vi har 3 jordpotter ude på altanen som vi gerne må grave i, det er så dejligt, men min mor siger at det ikke er så sjovt igen når det regner. Men JEG kan godt lide det. Vores glas på bordet plejer at være tomme, er det ikke kedeligt? Jeg synes det er sjovest når de er fyldte. Jeg må heller ikke tippe de fyldte men de tomme må jeg gerne.
Men til gengæld må jeg ikke være i vindueskarmen og jeg må heller ikke lege med kaninen. Det vil jeg ellers gerne. Men så kravler jeg bare på vores bur istedet, det er bare lidt højt så når jeg er kommet op så må min mor komme og hente mig ned igen for jeg kan ikke selv finde ud af at komme ned igen. Min mor griner lidt af mig og kalder mig en kylling er det ikke frækt? Hun siger at Viktor skal lære mig at kravle ned, men det vil jeg ikke. Jeg synes det er meget hyggeligere når hun kommer og hjælper mig.

Min mor sagde at jeg skulle spørge om dig og din mor skal noget i næste weekend?

Mange ilderkram

Max