Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Er der nogen der har tid i dag?

Startet af lussingen, 15. August 2009, kl. 11:10

lussingen

Hej allesammen.

Jeg ville simpelthen spørge, om der er nogen af Jer, der kunne tænke sig at få besøg af mig og en ilder eller to??  Vi har håndværkere herhjemme og de larmer frygteligt, de er nemlig ved at sætte nye vinduer og døre i hele hytten  Både dyrene og jeg er ved at gå ud af vores gode skind/pels 

Så hvis der er nogen der keder sig og har lyst til et besøg, så står vi på spring. Vi medbringer selvfølgelig gerne kage   ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Jeg er først lige kommet hjem, men ellers havde du været velkommen :)

lussingen

Ha ha, ja Odense er en smule langt væk :D

Lille_Jill: Tusind tak, det er rart at høre. Jeg crashede hos en veninde i stedet... Hun har godt nok ingen ildere, men det fik hun (i hvert fald i et par timer :D :D)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.