Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Blæsende strandtur n_n<3!

Startet af PiaLyng, 19. August 2009, kl. 02:21

PiaLyng

Vi tog en tur på Løkken strand da vejret var fint, dog blæste der helt sindsygt :X
Men vi fik givet dem selerne på, kom lidt i ly og fik taget nogen billeder med vind i pelsen :fnis:
Hexia og Freja har fået de grimmeste fedthaler - eller hvad jeg nu skal sige om Frejas "hale" :S

Freja som er begyndt at få en "maske" igen, og så er hun en flittig kattegrus graver :fnis:

også flittig sandgraver - så sjovt var at hun begyndte at nyse og stikker samtidig hovedet ned i sande igen :fnis: :X

Fedt "halen" ... så klamt med det knæk hun harr :X

iuw! sand i pelsen!

Hexias fedthale :X

tittebuuuh mor, her kom jeg så!

Bonus billed

Vi tog dem med hjem til de gamle i deres feriebur - Min Nevø kiggede HELE tiden på dem, og ville bare sidde og kigge på dem :) Han gik også tur med Freja :dans: -Han udbrød hele tiden MIIIIII når han så dem :love: :fnis:

lille_jill

Nøøj, hvor er jeg jaloux over, at dine kræ gider stranden!! Chucky bliver fuldstændig hysterisk, når jeg trækker ham med.

Peewit

Hvor er søde.. :love:
Får jo helt lyst til at skulle en tur på stranden.. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Black Diamond

Vi var også på stranden med Tjalfe for i sommerferien. Men han var helt sikker på at han skulle dø, så det gik ikke så godt. Du er heldig dine gider :fnis:

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Julie

dejlige billeder, jeg får selv lyst til at tage på stranden med mine når vejret (endelig) er fint.

PiaLyng

Vi gemte os bag sådan en lille "hytte"-noget som var på stranden - der lå heldigvis en kæmpe bunke sand og så gik de igang med at grave :fnis: -Men der blæste simpelthen så meget at det kun var Felix som kunne gå i modvind - men det lignede han virkelig kæmpede  :fnis: -Men alle overlevede og blev nusset af min far, min søster og min svoger da vi kom derhjem :dans: - og fik lov at rulle sig i græsset og så havde de min nevø som evig tilskuer som også fik tur med Freja  :love:

Soelberg`s SUN ferret

uh jeg vil helt sikkert også have et par at mine med på stranden, hvor ser de bare ud til at hygge sig

Bawa

hvor ser det bare hyggeligt ud :D
det er en speciel farve freja hun har synes jeg - men sød ser hun ud <3

uhh, mine elsker også stranden. det er sjovt at grave  :dans:

PiaLyng

Citat fra: Bawa Dato 19. August 2009, kl. 18:46
hvor ser det bare hyggeligt ud :D
det er en speciel farve freja hun har synes jeg - men sød ser hun ud <3

uhh, mine elsker også stranden. det er sjovt at grave  :dans:

Freja var standard meeeeen, så er hun silver med delvist maske om sommeren  :dans:
Hun skifter lidt rundt i det, så bliver hun næsten hvid og så helt grå og ja  :-$