Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

mest åndsvage spørgsmål

Startet af tzari, 21. August 2009, kl. 12:34

muligvisengnu

Kan mindes jeg engang var ude, at gå tur med min gamle dreng. Han sad naturligvis på skulderen. Ikke tale om, om han skulle ned på jorden  :S

Nå, men så kommer der en mand ud fra kroen vi går forbi, og siger ''sikken et fint marsvin'' og kalder på de andre. Inden længe står der en hel flok halvberusede mennesker ved højlys dag, og beundrer mit laaaange marsvin   :fnis: :nej:

Barky

Da jeg var ude at gå med Sirius en dag, for nogen år siden, var der en dreng der peged på os og råbte til sin far:
"Se Far!! En løve!!!"

Ellers de gængse ret "morsomme" kommenter/gæt til hvad det er for et dyr: Kat, Hund, Bæver, Mink, Mår, Rotte... osv...

Nogen drenge på Jagtvej sagde en gang: "Orgh hvad en psyko gangster rotte!" Og stod med måbende munde og opspilede øjne.. For den var godt nok vældigt sej...! (om min lille syge Albert der sad pænt i tasken og kiggede ud)

Kan ikke huske så meget mere.. Men den med løven var godt nok sjov...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Namilla

Jeg kom lige i tanke om en gang hvor jeg havde en af ilderne med ude... jeg mødte en mand, der spurgte hvad han var for en, og jeg forklarede pænt... Manden spurgte om han var ligsom en kanin, og jeg sagde "nej, han er et rovdyr...ligsom en hund eller en kat"... hvortil manden rystede kraftigt på hovedet fordi han var overbevist om at hunde ikke var rovdyr!.. jeg prøvede så igen "Det jeg mener er, at han spiser kød...ligsom hunde eller katte"...men igen kæmpede jeg forgæves, for hans hund fik i hvert fald ikke kød!, den fik tørfoder! *G* (jamen kære ven...hvad tror du tørfoder er lavet af?) Mod stivnakkede gamle mænd kæmper man altså forgæves...

Pipvig

Jeg var på legepladsen med Max idag efter vi havde været i fakta, vi træner i at være inde under blusen nemlig (ikke helt nemt med den lille dreng :lol:) der kommer en mormor med hendes to små drenge, hun ser at hendes den mindste er meget interesseret i at snakke med Max der nok er den sidste der kunne finde på at bide af mine, og så FLÅR hun ham væk fra Max og råber nej nej det må du ikke, det der bider nok... Jeg blev helt målløs... Jeg sagde nej han bider ikke og det er en ilder... Jeg blev pænt ignoreret i første omgang.. Knægten på +/- et år ville så gerne over og snakke med Max så han gik over og mod ham igen da de var kommet op i sandkassen (jeg sad med ham på græsset), igen flyver mormor over og spærer vejen for ham og bliver ved da han prøver at komme udenom osv osv... Og siger nej Sigurd det der bider sikkert... Jeg siger igen det er en ilder og han bider ikke. Nu er jeg ved at blive lidt muggen... Omsider trænger der noget igennem til hende... Og hun siger nårh ja jeg får vel ikke fred før han har fået lov til at hilse på den. Men det endte med at hun også selv hilste på ham og han fik lov til at snuse oppe i hendes bukseben og det hele. Og hun gik derfra med et langt mere positivt indtryk af ildere end da hun kom. Jeg tror altså virkelig denne her tager trofæet for mig af spørgsmål som igen ikke engang er rigtige spørgsmål. Altså bortset fra idioten der ville have ham aflivet, men det var til Emma og ikke mig... 'grrrr*