Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

mest åndsvage spørgsmål

Startet af tzari, 21. August 2009, kl. 12:34

tzari

i er blevet stillet både om ildere og i almindelighed. Giv os nogle billige grin :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie Stuhr

Jeg stod med Chester, som var iført sin grønne sele, på armen og så spørger en gammel alkoholiker om jeg ikke er bange for ham?  :S

tzari

Mit er nok da jeg som 25!!!årig hentede smøger til min kæreste og blev bedt om id(det var før grænsen blev rykket op den var på 15 år). Blev lidt muggen og smed min våben tilladelse og tog mit visadankort op  :lol: 8)

Når jeg går tur med ilderne og har dem oppe ved halsen " bider sådan nogle ikke helt vildt og voldsomt og kan man holde dem som kæledyr" 
:fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Jeg havde engang Oliver med i snor, og så kom der nogle børn forbi mig på gaden. Og sagde se mor der er en pige med en abe på armen. Jeg må indrømme jeg har hørt mange ting om mine dyr, men at Oliver skulle ligne en abe, er lige godt det underligste forsøg på at finde ud af hvad det underlige dyr mon er  :fnis:

lille_jill

Jeg bliver tit spurgt om, hvor jeg har Chucky fra. Er begyndt at svare: "jeg fandt ham i en busk her forleden dag". De fleste hopper sjovt på det.
Men ellers: "er det en grævling?"

PiaLyng

Wau der er et par stykker.

Havde taget Felix med til "open by christmas" i Frederikshavn, hvor jeg havde været led at proppe en nissehue på ham og hvor han så havde sat sig på min skulder og myssede mig på kinden. Så kommer der en lille pige og siger den er sød, lige pludselig bliver hun bare revet væk og så er der en ældre dame som siger "Pas på, De suger blod sådan nogen!!!! Det ligger i generne..! Er det ikke også rigtigt?"... :X

Pipvig

:lol: Altså jeg vidste da godt at de suger blod... Og de er da nært beslægtet med aberne... Vi må jo være i familie ikke ret langt ude... :lol:
Oki Dem har jeg godt nok ikke hørt før... :lol:

Jeg er kun blevet stoppet af en ældre dame hvor hun har sagt det var da en sjov race hund jeg gik med og om den ikke var dyr og tænk at man kunne få hundeseler så små.... :lol:

Anne

"sikke en sjov lille hund...... nej det er da ikke en hund.. AD hvad er det?"
"suger de ikke blod?" (det var der seriøst en der spurgte hessel om for ik så længe siden)
"Har du selv fanget den ude i skoven?" (har jeg fået 2 gange nu)
"Kan man godt have dem som kæledyr?" (hvad tror du selv når jeg går med den i sele?)

PiaLyng

"Kan de godt blive tamme"
"Kan man gå tur med sådan en"
"Er det en kanin?"
"Er det en hund?"
"Er det et egern?"

Og endda flere som ikke direkte var spørgsmål.!
"AD, det jo en mink"
"Den suger da blod"
"De kan da ikke blive tamme"
"Man kan da ikke gå tur med sådan en"
"Det er da ikke et kæledyr"

lille_jill

"sikke en flot pels du går med der"

..og så var der damen med minkpels i super best, som bare begyndte at skrige af mig og råbe at jeg skulle skride.

Line

Ud over de almindelige med blodsugere, vilde ikke tamme dyr og små hunde er den sjoveste kommentar nok en jeg fik i toget engang af krontolløren da han gik forbi: "Det er godt nok en lang kat du har dig der"  :lol:

Namilla

"Kan man godt gå tur med en due på den måde?" (ØH...nej, det tror jeg ikke man kan med en due, men nu er det her jo også en ilder...)
"Jeg troede kun man holdt chinchillaer for pelsens skyld" (jeg havde også chinchillaer på det tidspunkt, men jeg tvivler på at nogen af dem ville finde sig i at få sele på!)
"Er de ikke helt vildt farlige?" (på det tidspunkt lå der en ilder og sov på min arm, med maven i vejret...jo HELT VILDT farlige)...
"Er du ikke lidt for gammel til at gå rundt med en bamse?"
"Er det en bæver/rotte/hund/kat?"

Pipvig

Jeg har også fået en, noget med at de istedet for skulle laves til pels... Svarede at jeg foretrak dem med indlagt varme (dvs i live)

Peewit

"Er det et marsvin?"
"Ej, mor se den der papegøje" :S
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Black Diamond

Hvad race er den der hund er det der? Ej, det er da en hund ik?
Er det ikke dem der man laver pels af?
Hvad er det nu de der hedder.. en frille ,nej en fritte.. Mit svar, nej det er en ilder  ;)
Nej hvor er den sød, bider de ikke helt vildt. ( jo det er derfor den har snor på  :fnis:)
Kan man holde dem der som kældyr? Hvort meget koster sådan en ?
Er det en fugl ?
Det er skade dyr det der!!! ,var der også engang en fuld mand der robte efter mig og MIkey ,en dag vi var på gå tur i skoven  :@
Ad en stor rotte !!!

Det er nok dem jeg høre mest.. Udover Aben som jeg kun hørte den ene gang  :fnis: