Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

På besøg hos Pipvig

Startet af Black Diamond, 25. August 2009, kl. 04:16

Black Diamond

Jeg var på weekendt hos Pipvig og jeg gik helt amok med mit kamera. Det kom der lidt billeder ud af..

Lille Fiona (fimbe)

Viktor

Pipvig prøver at temme Felina, som gav hende en lille pircing i læben som tak  :fnis:

Pipvigs kat Bella (? :-$)

Pipvig prøver stadig at gøre et godt indtryk på Felina :lol:

Og det lykkes faktisk til sidst.. Men det var lige til vi kom hjem igen  :fnis:

Så kom Pipvigs anden kat og han var virkelig fotogen, seriøst smuk kat <3

Står du nu der igen?

Så sad vi der i sandet og hyggede os, det var virkelig hyggeligt...

Ginger er efterhånden ved at være træt af at være model

De sidste af Felina...Smukke tøs.

Slut prut :lol:

PiaLyng

Sikke nogen gode billeder og jeg vil nu have Pipvigs ene kat :-$
Det ser ud til at være super hyggeligt  :D!

lille_jill

I har vidst haft en hyggelig dag :)

Soelberg`s SUN ferret

nårh hvor ser det ud til at have været hyggeligt. Jeg gad godt at have været der
og hygget med  <3

Julie

det ser rigtig hyggeligt ud :D

Pipvig

Det var også hyggeligt :)

Den sorte og hvide er ganske rigtig Bella og ham den anden hedder Einstein :)

Randi du er velkommen... :) Vi finder en dag :) Det er den sandkasse jeg har basserne med ned og lege i som jeg ellers har snakket så meget om. :)

Ja jeg måtte ikke engang kysse damen, eller dvs det måtte jeg godt, men hun afleverede en halv piercing til gengæld *ggg*
Er jo vant til at Viktor selv vender hovedet når han ikke gider mere (efter 15 min), Felina piercer når hun ikke gider mere, *ggg* men udover det fik jeg lov til at kæle rigtig længe med hende... Hun fladede totalt ud da jeg lige skulle gramse på hende og det så absolut ikke ud til at genere damen at få rodet frisuren ;)
Hun er dejlig :)
Og så kan hun åbne skuffer som ellers kun Bella kan.

Bawa

hvor ser det bare lækkert ud! rigtig gode billeder maria :D

Pipvig

Det ser faktisk rigtig lækkert ud... Jeg er ret imponeret over at legepladsen ser så godt i stand ud... Boligselskabet burde betale Maria for den gode reklame ;)
(Gad vide hvad der sker hvis du tager billede den anden vej, mon så der kommer en legeplads igen  ;))

Black Diamond

Citat fra: Pipvig Dato 25. August 2009, kl. 19:20
Det ser faktisk rigtig lækkert ud... Jeg er ret imponeret over at legepladsen ser så godt i stand ud... Boligselskabet burde betale Maria for den gode reklame ;)
(Gad vide hvad der sker hvis du tager billede den anden vej, mon så der kommer en legeplads igen  ;))

:lol: :lol: :lol:

PiaLyng

jeg synes de her billder skal slettet :X
De alt for gode og giver mine billeder mindreværdskomplekser :X!!!!!