Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Cherry Blossom Hailstorm

Startet af Starshineferrets, 28. September 2009, kl. 22:42

Starshineferrets

Is it a bird? Is it a plane? Nope, it's my very own Cherry Berry!

Försökte mig på lite fotografering av valpisarna... men i give up... det är omöjligt! Förstår inte hur jag orkade med att fota 8 valpar varje dag i sommar :S

Men här kommer lite försök till bilder på Cherry, som blir allt större!

lille_jill

RockaHulla

Hehe, det første billede er super!

FerretParadise

Det første billede er bare genialt.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

hun er bare lige så lækker som altid.
har altid været totalt solgt i hende

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Barky

Jeg kan bedst lide billed 2.... Man kan bare se hvad hun tænker på det billed:
"Ha Ha!! Det er MIIIN!! Jeg har selv slået den ihjel, og nu tager jeg den hen til mit hemmelige gemmested!"

Dejlige billeder Sara. (Ingen af os andre kunne heller ikke forstå at du kunne tage så mange billeder i sommers, jeg orkede kun de første 2 uger *G*)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bawa

*suk* .. hun er såååååeh smuk!

Julie

haha! dejlige billeder. fantastisk udtryk på det første :lol:

tzari

Sikke da nogle pletskud. Hun er godt nok charmerende,smuk,vidunderlige,skøn (sæt selv flere synonymer ind  :) ) :love: :love: :love: :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Starshineferrets

Cherry tackar för alla komplimanger :) Men ajg önskar att jag någon gång kunde få en bild på henne när hon sitter still!! gaaaaaaaah!

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Katrine

Det første billeder er bare for genialt :D
Ildere: Loppen & Bamse

Malene

Haha, hvor er hun bare fin :D <3 Hendes bror er skam heller ikke nem at tage billeder af, så jeg føler med dig :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.