Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ny ilder?

Startet af Stubba, 29. September 2009, kl. 08:36

Stubba

Som de fleste nok har læst havde vi fået romeo, som skulle være en legekammerat til Rofus. Men eftersom de bider hul i hinanden nu og Romeo bider hul i os, ser vi det nødvendigt at sælge ham. Heldigvis for os, har den forrige ejer sagt ja til at få ham tilbage :)

Men vi er jo stadig fast besluttet på, at Rofus skal have en legekammerat. Hvor lang tid skal der nu gå indtil vi finder en ny? Altså, vi har snakket med en som gerne vil sælge os en allerede samme dag som vi kommer af med Romeo, men er det for tidligt? Håber i kan hjælpe - da jeg bare ønsker hvad der er bedst for alle dyrene :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Namilla

Jeg tror Rofus fint kan klare det, men jeg synes I skal gøre op med Jerselv om I har mod på det... jeg tror ikke I finder en ilder,som ikke vil prøve grænser af, når den flytter hjem... og det er altså helt naturligt at man får nogle bid med på vejen i starten...

Stubba

Vi har fået en ny ilder nu - Mailo :)

De leger rigtig godt sammen .. Men Mailo piver lidt ind i mellem. Så skal jeg vel skille dem ad, når han gør det.. skal jeg ikke?

Bawa

piver han voldsomt eller hvordan?  :)

Stubba

altså .. sådan nogle gange er det bare sådan nogle små "piv" .. men andre gange lyder det lidt voldsomt. vi prøvede her til morgen at lade dem være selvom han ligesom pev lidt .. og så kom den anden ligepludselig hurtigt væk derfra .. så han kan godt sige fra. men ved ikke om han bare tager imod eller hvad.

Jeg troede bare, at når han peb skulle man tage dem fra hinanden? for så gør det vel "ondt"?

PiaLyng

De skal have lov at lege og have lov til se hvem der bestemmer.
Det bliver først alvorligt når de panik skider eller bløder..

Hvor gammel er ham den nye? er han kastereret osv?

Stubba

super :) det var faktisk bare det jeg ville høre. om jeg bare skulle lade dem lege selvom de piver.

Han er 3½ og ikke kastreret .. Men rofus er jo blevet kastreret, selvom han er 4½ (lang forklaring og det er ikke det denne tråd handler om :) ..)

PiaLyng

Jamen altså de er jo bare hvalpe og skal lige prøve hinanden af :)
Har selv 2 hvalpe herhjemme - der ikke laver andet end at skælde hinanden ud og slåsse :)

Stubba

Okay :) det lyder godt. Hehe. Jeg blev bare lidt bekymret. Hvad så hvis han puster sin hale op?

Bawa

neelix puster sin hale op herhjemme når han leger med kumo.
men de hygger sig stadig :)

Stubba

okay :) godt nok. og undskyld jeg spørger .. jeg ville bare være sikker.

Stubba

FerretParadise

Åh hvor ser han bare dejlig ud. <3
Ann Hillerslev.

Stubba

Mange tak :)

jeg er også rigtig glad for ham.

Bawa

Citat fra: Rofus Dato  5. Oktober 2009, kl. 17:25
okay :) godt nok. og undskyld jeg spørger .. jeg ville bare være sikker.
hvis man ikke spørger får man jo ingen svar :D