Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

os fra Try n_n!

Startet af PiaLyng, 29. September 2009, kl. 15:29

PiaLyng

Hej allesammen :).
Vi så lige at Santos var så venlig at ligge billeder ind af ham, så vi tænkte at vi også ville nu hvor vi var igang med at få taget billeder.
Altså mor var mega ond - på den der søde måde! Men det fordi hun har købt os en lædertrøje - den er nu meget sjov at tygge i og vi får "vitaferret" når vi har den på - MEN hun forlanger vi gider være aktive og så gøre os lidt pæne  :X PFFFFF! vi er pæne uanset hvad!

Først er det mig, Hexia. Jeg er en "ung" dame på 5 år. Har boet ved Mette, men min bedsteven derude gik bort og så fik jeg lov at komme hjem til de her tosser :) De nu meget søde - når jeg får min vilje!

Mit navn er Felix, Jeg er den ældste fyr i banden, jeg er nemlig 4 år. Jeg har været vidt omkring, men bor nu fast her sammen med gutterne og gutinderne! Jeg var mors første ilder og så er jeg super hardcore fordi jeg har været i krig og mistet meget af min hale. Er overbevist om det søster My som tog den! misundelige tøs!

Jeg er Freja. den ældste i gruppen, er 5½år. Jeg har været i et hjem før dette. Men de fik en skrigunge og kunne ikke have mig. Så her er jeg så!

(jeg ville ikke mere!)

Mit navn er Tubo. Jeg er en ung gut på 12 uger og så er jeg født hos Amazing Ferret! De her mennesker valgte mig så og det er jeg glad for. Jeg elsker at jagte kattene og så de andre fra gruppen :oops:

Mit navn er Zukqu. Jeg er 11 uger og mor siger jeg er kraftig bygget :P. jeg kan godt li at dappe rundt og tæske Tubo :)

Her er så et godt billed far fik taget :D Hexia er nemlig ikke glad for katten, og det kan ses.

Men nu gider vi ikke mere!

Hilsen
Hexia, Freja, Felix, Tubo og Zukqu  <3

Julie Stuhr

De er godt nok fine. Og det er jo ikke en gruppe men en bande :p

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Pipvig

*ggg* hvor er de fine... ;-)

cibatuchsi

sikke en bunke råseje ildere....

Bawa