Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

kender i det?

Startet af Stubba, 1. Oktober 2009, kl. 20:30

Stubba

Min madmor er rigtig træls!
Hver eneste gang jeg får styr på alt min mad, og får åbnet boxen og slæbt en masse ind under sofaen, så jeg kan finde det - så bliver hun sur og siger at det skal BLIVE i boxen. Men jeg gør det jo bare nemt for mig? Hun siger, at hun nok skal give mig mad.. men hun er jo aaalt for langsom.

Det var ligesom når mor har travlt og jeg gerne vil hjælpe, så siger hun at jeg står i vejen for hende. iih.

er jeres madmor og madfar også lidt underlige?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

lille_jill

Psst: bed hende om at give dig plastikposer til at hoppe på. Når hun kigger væk, så er det nemt at gemme posen under sengen og så putte foderet derned. Så bliver det heller ikke kedeligt, men bevarer den knasende overflade ;)

PiaLyng

Min madmor og madfar har gjort sådan vi IKKE kan komme under sofaen - fordi nogen af os fandt det som et godt toilet :-$ så de blev hidsige og så står sofaen helt nede på gulvet :X
Og katten har fundet ud af at stjæle vores mad - selv igennem tremmerne :X.. og mor griner bare af det :nej:

Stubba

Ej, hvor er det strengt! God vi ikke har sådan en kat her. Jeg har nok i at prøve at lære madmor at jeg er en stor dreng og at jeg kan alt. Men nu har madfar taget maden og sat op på en hylde. Det eneste han ikke ved, er bare at jeg nemt kan hoppe derop! haha!   :lol:

Men min madmor griner også engang i mellem af mig. Det er fordi der nogengange kommer sådan en farlig lyd herhjemme .. den siger DING DONG. Jeg bliver lige bange hver gang. Mor griner bare af mig og kalder mig en kylling, og siger det hedder en ringeklokke.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!