Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Den smukkeste lille prinsesse

Startet af Peewit, 1. Oktober 2009, kl. 22:11

Peewit

Det er meget tydeligt at mærke at Dora er blevet teenager. Ikke kun fordi hun er blevet lidt af en strigle, men hun er også begyndt at gå meget op i sit udseende. :nej:
Jeg fandt hende her til aften med hovedet dybt begravet i min håndtaske, noget der sker ret ofte så det tænkte jeg ikke over. Men da hun stadig stod der 10 min sener og var meget stille, vidste jeg der måtte være et eller andet galt.... Jeg tager hende op og straks kommer der en duft af noget i stil med jordbær. Den lille diva havde sørme fundet min lipgloss og den ville hun meget gerne prøve, så hun havde bidt hul i den. Jeg er bare ikke helt sikker på at hun helt forstår hvad den er til, da hun har formået at smørre hele hovedet ind i det klistrede stads. :X
Jeg havde ALDRIG forstillet mig at jeg skulle snakke om den rette alder at begynde at bruge make-upi med hende, men jeg kan da godt se nu at det vidst er et emne vi må have afklaret..! :lol:

Jeg har desværre ikke fået et billede af hendes første(og eneste) møde med make-up, men tro mig, hun var fin.. :fnis: Og hun dufter fantastisk også selv om hun er blevet vasket.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill

Uhmm... jordbær er da ikke den værste lugt i verden :)

Chucky æder læbepomader hvis han kan komme afsted med det..

Peewit

Hun dufter helt fantastisk.. Så det er skønt nok.. :D
Og kan så tilføje at Body Shop ikke længere kan reklamerer med at deres produkter ikke er teste på dyr for det er deres lipgloss i hvert fald nu...!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng

hahaha :-D!
det kunne have været godt med et billed. Men dejligt at hun dufter godt :D!
gid mine stinkbasser duftede godt.

Black Diamond

Haha jamen så er det jo bevist at ilder piger gerne vil være prinsesser :fnis:  Jeg har også haft nogle problemer når jeg har haft cremer og sådan noget fremme, hvor dyrne virkelig syndes de er spændne at lugte og smage på. Men de har dog aldrig ædt noget af det i store mængter

Bawa