Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

uheldige tia!

Startet af Bawa, 6. Oktober 2009, kl. 22:07

Bawa

Med fare for beskyldninger om dyreplageri osv. vælger jeg alligevel at skrive dette indlæg  :ja:

Mig og Steffen synes vi ville hygge os med noget fjernsyn, cola, nybagte muffins og en helvedes masse fyrfadslys!
Flot ser det jo ud når de små flammer lyser op i stuen. Rigtig hygge-nygge-agtigt! Og man skal jo huske at stille sådanne ting,
et sted hvor man er 100% sikker på at ens nysgerrige små kræ ikke kan komme til dem!
Så vi valgte at tænde ni små lys oppe på en reol, hvor ingen af dyrene plejer at kunne komme op.
Men pludselig vælter et billede der står samme sted, og det ene fyrfadslys går ud :o
Springer op fra sofaen, og spæner over for at se hvad der sker - man bliver jo forskrækket for pokker :X
Ser så lille Tia sidde helt mast omme bag en anden ramme. Tager hende op .. ... ...
Og så kommer stanken af brændt hår pludselig! "NOOOOO" var det første jeg tænkte!
Skyndte mig at tjekke hende fra top til tå, og "heldigvis" var det kun hendes knurhår det gik ud over!
Dumme lille pige!! Så nu mangler hun halvdelen af knurhårene! Hun ser rigtig, rigtig DUM ud!
Men hun slap med skrækken og de brændte knurhår .. puha!

Ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver det her :P
Måtte bare lige ud med det! Blev jo helt bange!

Og her kommer lige et billede af skønheden. Man kan vidst lige ane de afbrændte stumper ..

Anne

Hold da op :o
Ej dyreplagere er i ikke, det var jo bestemt ikke med vilje. Engang imellem kan de bare meget mere end vi tror :S

lille_jill

Hun har nok ikke taget skade :)

Chucky lavede noget lignende som hvalp. Havde ham med i sommerhus og så besluttede han at gemme sig neden under brændeovnen og kom ud med helt krøllede knurhår  :fnis: Det var uheldigt nok 14 dage før HDI, men de nåede at vokse ud til den tid.

Julie

Det nummer har Fritz også lavet. Det er rigtig træls når man er sikker på, at dyrene ikke kan komme op hvor man stiller lysene, men så lige den éne gang kan de sgu.

Black Diamond

Nej nej.. Det var godt nok godt at der ikke skete mere. Jeg har faktisk kun starinlys ude når dyrene er i bur. Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis der skete noget.