Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dyrene nyder vores nye hjem!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 9. Oktober 2009, kl. 12:39

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja vi er så flyttet fra byen til "landet" så dyrene kunne få noget mere plads og en have! og de nyder rigtig meget og komme ud på vores terasse så her er lige et par billeder fra i formiddags! vi skak ha bygget en voliere til dem men er ikke lige nået så langt :D

Bagefter tog mig, loui og coda en lille gåtur!

Bawa

nej hvor ser det dejligt ud :D
nogle rigtig gode billeder må man sige!
og tillykke med det nye sted :dans:

Black Diamond

Jeg er vild med din Albino  <3 Det er virkelig nogle flotte billeder du har taget  ;)

Citat fra: Black Diamond Dato  9. Oktober 2009, kl. 17:49
Jeg er vild med din Albino  <3 Det er virkelig nogle flotte billeder du har taget  ;)
Tak han er også bare noget af det sødeste! ikke så klog, faktisk tæmmelig dum. men det kan han jo ikke gøre for. han er i hvert fald den sødeste klumpedumpe-ilder man kan få som altid er glad! Og så har han heldigvis udseegnet med sig:o)

AlisVolatPropiis

Ihh hvor jeg misunder dig.... :D tillykke med det nye hjem :D og ilderne ser i hvert fald ud til at ville trives der :D

Julie

Det ser rigtig hyggeligt ud. :)
Det eneste jeg lige bed mærke i var indhegningen til terrassen. Holder I øje med dem når de er derude, eller har I noget til at lægge over? -for de fleste ildere ville ikke være længe om at komme over den indhegning dér, når nogle af stængerne ligger vandret. Det ville jo være forfærdeligt hvis ens ildere slap ud.

Citat fra: Julie Dato 11. Oktober 2009, kl. 13:39
Det ser rigtig hyggeligt ud. :)
Det eneste jeg lige bed mærke i var indhegningen til terrassen. Holder I øje med dem når de er derude, eller har I noget til at lægge over? -for de fleste ildere ville ikke være længe om at komme over den indhegning dér, når nogle af stængerne ligger vandret. Det ville jo være forfærdeligt hvis ens ildere slap ud.
hehe ja du har ret de kan let komme over det, bortset fra Loui han er ikke så klog som de andre. men de er der kun når jeg sidder sammen med dem derude for så ved de to andre godt at de ikke må kravle over!
Men som jeg også skriver i tråden så er vi lige flyttet og har ikke fået lavet en rigtig voliere til dem endnu!