Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hjæææælp....hvad bruger i ?

Startet af Cille, 13. Oktober 2009, kl. 22:09

Cille

Jeg vil gerne hører lidt om hvad i bruger i jeres ilder.
Jeg har altid brugt duracell batterier,fordi de jo ikke skulle løbe tør,men blive ved og ved og ved.
Men idag skete det så,midt under leg... 2stk gik tomme og det så sådan ud.
Zoya som jo ikke har haft så lang tid på batterier

Gekko her kan man så forstå da han løber på 3½år

Amazing Ferret

Hahahahahaha  :lol:

Jeg plejer nu at bruge Phillips genopladelige batterier - de holder længere :fnis:

Barky

Da jeg fik over 2 ildere, så købte jeg genopladelige batterier og en hulans masse af dem...!
Men skynd dig ned og købe batterier imorgen, det er da synd hvis de 2 væltede hvaler ikke kan lege med imorgen. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Min ilder er soldreven.. men her om vinteren sover han hele tiden!

Cille

Soldreven...det lyder smart.... men har din ilder så ikke problemer med at komme rundt for så har den vel sådan et panel til-koblet :lol:

Jeg har så genopladelig batterier,så dem må jeg så lige prøve om de virker bedre

Bawa

mine er slet ikke så nymoderne :-$
de er stadig tilsluttet med et strømkabel.
(det er så træls når de løber for langt, og det så falder ud :@)

Malene

:lol: :lol: Hvor ser det første bare sjovt ud. Det ligner virkelig hun er væltet og "løbet tør for batterier" :lol:

Mine er sådan nogle moderne nogle, der kører på hydrogen. Ulempen er bare at de smider væske over det hele :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

xCelina

haha!!
- det var da en af de sjoveste indlæg jeg længe har læst!!!!  :lol:

Fedt lavet!!! og hvor er den dog charmerende den førte der bare er væltet!!!  :fnis:

Cille

Sådan går det når man ikke lige ved hvad man skal lave og har lyst til at lave sjov :lol:

xCelina

sådan nogle ideer vil jeg gerne få når jeg keder mig :D også kunne finde ud af at sætte billeder ind.. :dans:

tzari

prøv statisk elektricitet en masse gulvtæpper burde lade dem løbende op  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

dejlige billeder! jeg tror mine kører på opmærksomhed :P

PiaLyng

Cille

Hehehe.
Var oppe ved min mor idag for låne bil...katten skulle til dyrlæge,den havde sørme en byld,og et par mystisk små bid...lidt som vampyr,så hvem mon har givet hende en byld >:|.
Men hun sagde at ilder de drives af vand(vid),synes det var lidt sjovt og et eller andet sted rigtig nok :fnis:

AlisVolatPropiis

Mine er bare nogle elendige nasserøve der lever af min og kærestens energi....hvilket forklarer at det så ofte er omvendt proportionelt :lol:

Alt for sjov tråd Hanne og hvor er Zoya god bare smuk :D