Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Oh My God -Del 1

Startet af Black Diamond, 20. Oktober 2009, kl. 01:51

Black Diamond

Ja , for at fortælle historien fra start, så ville jeg give mig selv en julegave i år, som skulle være en serie fotos af mine dyr hos en Prof fotograf , det har jeg snakket om længe. Men jeg valgte jeg heller ville bruge pengene på noget til mit opdræt. Jeg har altid drømt om at få taget billeder af Braky og den drøm gik i opfyldelse i weekendten.
Og som jeg har lovet flere af jer, så vil jeg gerne dele nogle af de bedste af dem med jer nu. Jeg var i tvivl om jeg skulle lave en tråd til dem hver, da alle billederne af de enkelte af dem, er unikke og virkelig helt utroligt viser dem som de er med deres sind her hjemme ,SÅ godt.  Hvad virkelig overresker mig posetivt. Det er nemlig ikke nemt når man ikke kender dyrer og det kræver visse evner. En af de joks vi havde det sjovt med imens var at Braky var en ny Ilder-billede- gud. Og jeg vil kommer nærmer ind på hvorfor ,sener i tråden.

Jeg vil starte med at sige at Felina (som bor og bliver hos mig) ikke er med på billderne, af den ene grund at hun ikke kan med nogle af hvalpene endnu, faktisk kun to af dem nu, men stadig grund nok til at jeg ikke kunne havde hende med, da det ville kræve at jeg skulle havde to transportkasser med og også at julia ville havde haft brug for et bur mere, hvad jeg jo ikke kan/og vil kræve af nogen..
Derfor er Felina ikke med. Men jeg håber at jeg vil kunne få tage nogle ander billeder af mine dyr en anden gang hvor hun kan være med. Så hvalpene måske kan blive hjemme istedet..

Nå men jeg vil starte med at vise pigerne og derefter drengene og så nogle blanede af dem.

De/den ældste først.

Først lille smukke Fiona Krystal

Så min lille ,ret svære pige at få gode billeder af, Lille klara, og det er helt utroligt lykkes Braky at få nogle billeder af hende, som viser hende SÅ godt syndes jeg..

Og så det som viser hende rigtig godt..

Så min lille silver prinsesse drømme Ider. Smukke Kida.. Endelig fik jeg nogle billeder der viser hendes skukke udsenne godt syndes jeg )

Den smukke Emma..

Ps... Jeg fandt ud af maskinen ikke ville lave tråden i en tråd så jeg håber den vil i to..

Barky

Det var en formøjelse at tage billeder af dine dyr. EFTER at de var krudtet lidt af. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Black Diamond

Ja det/de var ikke så nemme haha.. Men der kom virkelig nogle gode ud af det :dans: Tak igen :)

FerretParadise

Super dejlige billeder af nogle smukke ildere. :)
Ja Julia er en ilder-fotogra-gud.

P.s. Hender navn staves Barky. ;)
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Hihi lol.. æhh jeg må til at få de kontakt lincer på  :-$

tzari

Som sagt i den anden tråd flot flot foto arbejde  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

fantastiske billeder :D du kan bare det der julia.