Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Cerulean laver ballade

Startet af Malene, 23. Oktober 2009, kl. 14:04

Malene

Alle billederne, bortset fra det første, er taget i dag. Og jeg vil lige påpege at han (for det meste) kun laver ballade mens jeg sover. Jeg vidste godt han ville blive en udfordring, men jeg synes nu kan strammer den lidt ved at "kræve" at jeg kan aktivere ham døgnet rundt :lol:

Han syntes nok at jeg selv skulle aktiveres lidt, ved at samle 100 cigaretfiltre op.

Mens jeg sov, holdt han sig selv beskæftiget med at dræbe min kontorstol.

Dygtige dreng.. Han har også dræbt min sofa, men det har jeg ikke lige billeder af.

Han slæber rundt på bedrolleren, hvor jeg opbevarer grus, åbner den og tisser i den >:|

Han roder som en i helvede!

Min "smarte" løsning holder nok ikke længe..

Det ansigt er bare ikke til at stå for <3

Han var lige hurtig til at hoppe op på ryggen af mig, mens jeg bukkede mig ned..

..og over i håndvasken. 5 sek. efter, stjal han sæbedispenseren.

Men han er nu sød <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Haha hvor er han sød og opfindsom! sårn en ballademager har jeg også herhjemme, men man kan bare ikke blive gale på dem :love: de er jo bare nysgerrig for at finde ud af alt! det er så ikke sikkert vi forstår det int. i at spiltte altting ad for at finde ud af det!

cibatuchsi

kæft nogen gode billeder.
og sikke da en lille frækkert

Soelberg`s SUN ferret

PiaLyng

ahahhahahaha :lol:
Han er nu ret sød at kigge på  :D

Barky

*G* Wauw! Respekt! Dét er han godt nok dygtig til! Sikke et rodehoved. Hehehe
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Jeg har også lidt sådan en i Joa. For pokker den ilder kan jo komme overalt og finde på ulykker som jeg ikke altid helt forstår hvordan hun har båret sig ad med... og ud over det åbne våres vinduer hvis ikke vi sikrer dem (lige nu med en ret alternativ løsning, men vi skal have nogle ritige sikringer).
Og er jeg glad for at hun ikke har lavet samme numemr som Cerulean med vores møbler!!

Han er ellers flot.

Katrine

Sikke en bisse - Men en sød bisse <3
Ildere: Loppen & Bamse

Malene

Som forventet holdt tapet på stolen ikke særlig længe. Jeg kom hjem til rod og endnu mere skumgummi. Tror aldrig jeg har set så meget skumgummi før, men jeg tror også han har fået lidt hjælp denne gang :lol: Men hvad fanden.. Ødelagte ting må jeg jo bare grine af, når jeg har valgt ikke at have et bur :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Ej nogle fede billeder. Typisk liv med Ilder :fnis:

Julie

Starshineferrets

HAHAHAHA men älskade pojken!!! Vilket litet monster!

Är det nu jag ska hävda att det är för sent att reklamera? :P

Lea

Søde billeder af ham :)

Hold da op har jeg ikke oplevet . og har også min fri. han har bare aldrig  ødelagt noget eller lavet ballade.

fjerner dog min sæbe på toilettet så han ikke komme inærheden af det .. det er for farligt :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

han er godt nok opfindsom når det gælder nye måder at rode på :lol:
men kær det er han sgu også. slet ikke til at stå for <3

FerretParadise

:dans: Som ilder ejer så keder man sig aldrig.
Herlige billeder af en meget smuk dreng. :)
Ann Hillerslev.