Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Opfølgning på: Smuk pastelpige søger nye græsgange- tråden :)

Startet af Tazz, 26. Oktober 2009, kl. 17:01

Tazz

Ja, som der står i den anden tråd/annonce, som Isis har oprettet, overtog jeg Silke igår..
Det var en hurtig beslutning for os begge, og ca 2 timer efter vi havde aftalt jeg skulle hente hende, var vi i Præstø :)
Det startede godt, for efter bare 5 min sad Silke i hånden på mig, tog fat i hende, men hun blev ved med at hævnbide, hun hang fast et par gange, og til sidst blev vi enige om at sætte hende ind i transportkassen, da både hende og mine hænder var smurt ind i blod..
Men hun er jo en smuk pige, så fortryder bestemt ikke at jeg tog hende med, nu skal vi bare have hende og Tøsen præsenteret for hinanden, og så have hende bidetrænet.
Hun skal nok blive en rigtig dejlig tøs er jeg sikker på..
Måtte dog lige en tur til lægevagten igår på vej hjem, skulle lige have en stivkrampe vaccination for en sikkerheds skyld..
Kom hjem og fik talt det til at jeg havde 24 tandmærker i hænderne.. Og der kommer jo nok flere endnu.. :) Men det må vi tage som det kommer..
Idag har jeg siddet og nusset hende i buret, dog med en handske på, men hun viste ingen tegn til at ville bide..
Silke vil blive her sammen med Tøsen, indtil den dag de ikke lever mere.. Uanset hvor lang tid det vil tage at få hende gjort helt tam.. :)
Der vil komme billeder af hende hurtigst mulig.. :D

Og endnu engang tusind tak til Isis fordi hun mente at jeg var "god" nok til at overtage Silke.. :)

Ville bare lige fortælle hvordan det gik da vi hentede hende, og hvordan det går nu.. :D

Black Diamond

Tillykke med hende så :dans: Så skal jeg måske lige kigge på din banner igen? så du kan få silke ind i den også?? :lol:

Tazz

Citat fra: Black Diamond Dato 26. Oktober 2009, kl. 17:24
Tillykke med hende så :dans: Så skal jeg måske lige kigge på din banner igen? så du kan få silke ind i den også?? :lol:

Tak :)
Ja, det må du da meget gerne, når jeg får taget lidt billeder af hende :D

Black Diamond

A_M_T >Team Unique Ferrets<

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T Dato 26. Oktober 2009, kl. 18:09
Citat fra: Black Diamond Dato 26. Oktober 2009, kl. 17:49
Yes.. det finder vi bare ud af så  ;)
Uhh kan man bestille et banner??? hehe
og forresten, tillykke med silke, håber i blir bedre venner

RockaHulla

Syntes det er en flot indstilling du har til det bideri, Tazz :)

PiaLyng

Tazz

Citat fra: RockaHulla Dato 26. Oktober 2009, kl. 18:51
Syntes det er en flot indstilling du har til det bideri, Tazz :)

Jamen som sagt må man tage det som det kommer...
Det kommer helt sikker til at koste både blod, sved og tårer..
Men er også sikker på når det er overstået, at det har været det hele værd.. :)

Tazz

Citat fra: PiaLyng Dato 26. Oktober 2009, kl. 18:55
Tillykke med den nye pige :D
Og godt du har modet til det :)!

Mange tak :)
Ja, som jeg siger, så har jeg prøvet de dyr der var værre end hende..
Og selvom jeg kun har været ilderejer i 2 uger, så må jeg bare tage det i stiv arm som det kommer..

Mewz

Er som sagt glad for at du fik hende, Tazz! :) Og du tog bidningen perfekt, hvilket bare gjorde mig mere sikker i min sag (omend lidt flov).

Jeg er på så lavt et energiniveau for tiden at jeg dårligt ville kunne give hende den nødvendige opdragelse der måtte følge med at indlogere hende et nyt sted.

Jeg er sikker på at hun får det dejligt hos jer - og glæder mig til at høre hvordan det går med hende og Tøsen. :D
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Tazz

Citat fra: Mewz Dato 26. Oktober 2009, kl. 19:55
Er som sagt glad for at du fik hende, Tazz! :) Og du tog bidningen perfekt, hvilket bare gjorde mig mere sikker i min sag (omend lidt flov).

Jeg er på så lavt et energiniveau for tiden at jeg dårligt ville kunne give hende den nødvendige opdragelse der måtte følge med at indlogere hende et nyt sted.

Jeg er sikker på at hun får det dejligt hos jer - og glæder mig til at høre hvordan det går med hende og Tøsen. :D

Tak for rosen søde :)
Hun skal nok få det rigtig godt her, det lover jeg dig..
Jeg skal nok fortælle dig hvordan det går med hende og Tøsen..
Jeg tror jeg venter lidt endnu med at sætte dem sammen, jeg vil godt se om jeg kan få Silke til at respektere mig lidt inden, Tøsen er nemlig ikke så stor i forhold til hende, så skal lige have nogle ordentlige handsker så jeg kan gribe ind hvis det bliver for voldsomt..
Lige i øjeblikket nusser jeg hende meget mens hun er i sit bur, og prøver at tage hende forsigtigt op.. Så vi tager det lidt stille og roligt i starten..
Hun skal nok blive god er jeg sikker på.. :)
Og endnu engang tak for hende søde.. :D

Bawa

tillykke med hende :)
super flot at se hvordan du tager bideriet.

held og lykke med det hele :)

Tazz

Lige en lille update mere.. :D

Igår havde jeg Silke oppe og sad og nussede med hende i ca 1½ time, det gik rigtig godt, jeg havde stadig handsker på, men hun gjorde kun tegn til at bide en gang..
Jeg fik givet hende en sele på, det tog hun også flot.
Præsenterede så hende og Tøsen for hinanden, først i sele, der skete ikke andet end at de hvæste lidt af hinanden..
Satte dem så sammen i et kaninbur, der hvæste Silke lidt af Tøsen, mens Tøsen bare hoppede rundt og båttede.. :D
Silke nappede lige Tøsen et par gange i snuden, men ellers var der intet..
Da det var sent på aftenen, valgte jeg dog at vente med at sætte dem sammen natten over..
Idag da jeg kom hjem fra skole, prøvede jeg så at sætte Silke ind til Tøsen, de havde lige en lille slåskamp, men det gik hurtigt over, nu render de bare og hvæser lidt af hinanden.. Så det har været en stille og rolig sammensætning :)
Nu venter jeg aftenen over, og ser hvordan det går, og ser om de skal blive sammen natten over.. :)

Black Diamond

Super !!! Det lyder jo som om det nok skal gå. Virkelig flot klaret det der :)