Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Opfølgning på: Smuk pastelpige søger nye græsgange- tråden :)

Startet af Tazz, 26. Oktober 2009, kl. 17:01

Tazz

Citat fra: Black Diamond Dato 27. Oktober 2009, kl. 17:14
Super !!! Det lyder jo som om det nok skal gå. Virkelig flot klaret det der :)

Mange tak :)
Gør jo bare det som jeg mener er bedst for alle parter..
Ved at gå stille og roligt frem..
Både så hverken fritterne, eller jeg selv bliver for stressede..

Tazz

Her kommer igen igen en lille update.. :)

Har jo ladet Tøsen og Silke gå sammen i et par dage nu, og som man kunne læse i den anden tråd jeg oprettede, så har jeg været lidt nervøs, med hensyn til at de havde indtaget hver sin etage..
Men her i eftermiddag, har de to så tumlet lidt rundt og hylet en del, men efter lidt små "kampe" har de nu sovet begge to på den nederste etage i en del timer, så det er jeg lettet over.. :)

Og så er der fremskridt med bideriet, jeg er begyndt på at stikke fingeren ind gennem nettet i buret mens Silke sidder helt henne ved nettet, uden at hun bider, og hun gør ingen tegn til at ville bide, og idag har jeg nusset hende stille i buret uden handsker, og uden at det endte med nogen bid.. :)
Venter dog lidt med at tage hende ud uden handsker..
Har også holdt hende helt oppe ved mit ansigt, hvor hun kun har ville snuse, uden at nappe eller bide.. ;)

Er bare så lettet over at det egentlig er gået så let, allerede på under en uge, virker det som om hun har respekteret mig..  :dans:

Sidder flere gange om dagen og tænker på i søndags da jeg stod med hende i hånden, smurt ind i blod, og lidt nervøs over hvordan det ville gå, så tårerne næsten kom frem.. Men allerede efter de få dage, er der faldet en stor sten fra mit hjerte..
Havde sat mig for at jeg ikke ville gi op uanset hvad, men havde stadig i baghovedet om hun var for stor en mundfuld..

Men det har hun bestemt ikke været.. Er så glad for at vi hentede hende, og hun har allerede fået en meget stor plads i mit hjerte..

Og en ting er helt sikker, hun skal aldrig herfra igen, før den dag hun skal helt væk... Det er helt sikkert <3  :love:

Anne

Tazz

Citat fra: Anne Dato 29. Oktober 2009, kl. 22:26
HVor er det dejligt at læse :)

Det værste er at jeg selv fik glædes tårer i øjnene da jeg skrev det..  :love:
Både Silke og Tøsen betyder allerede rigtig meget for mig :)
Vil aldrig fortryde at jeg fik ildere, og skal helt sikker have disse skønne kæledyr resten af livet  :love:

Anne

Tazz

Tazz

Her er igen lidt nyt ;)
Nu er det jo ved at være noget tid siden jeg sidst skrev.

Men det er gået så godt fremad, at jeg nu kan tage Silke ud og nusse hende, give hende sele osv på, uden at hun bider.  :dans:

Hun nappede mig i fingeren den ene dag, men da jeg så stak hånden hen til hende igen, slikkede hun kun.

Hun er bare blevet så god..

Hende og Tøsen er også blevet rigtig gode venner, de ligger sammen og sover, og er bare så søde sammen. :)
Fortryder stadig ikke at jeg hentede Silke, selvom det stadig kun er mig der kan håndtere hende uden handsker.

Der er mange der har spurgt mig om jeg ikke fortryder at jeg fik hende, og hvorfor jeg ikke bytter hende til en der er håndtam, men hun er blevet så sød, og hun skal bo her resten af sit liv.. Det er helt sikkert.  :love:
Elsker sq mine små tøser <3

Sølvsten

katja

ejer af 7 dejlige trolde,