Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Så fik jeg allerede en ilder igen...!

Startet af MM-Ferret, 2. November 2009, kl. 21:26

MM-Ferret

Ja nemlig kunne ikke holde længere... :fnis: Jeg har fået en ilder  :dans:
Det er jo ingen hemmelighed at jeg savner Mussi/Bianca og i Fredags fik jeg en ilder!!!  :) :danser:

Den kommer fra Østrig og har ingen stamtavle... Den gik sammen med 10 andre og der var ingen mad eller vand.   :o
Så nu er den her og den er noget så fræk.

Det er en pige, sterillieseret og 100% renlig
En standard uden maske med hvid mave  :)

Har ikke rigtig fundet et navn endnu men har tænkt på Frille

PiaLyng

Tillykke :D!! så mangler vi kun billeder !!!

Black Diamond

Hvor fedt :dans: Tillykke med hende.. Billeder !!!!

lille_jill

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Amazing Ferret

Jeg har lige set et billed af den og jeg kan sige så meget at det er en chokolade ilder...den er sq flot  :)

MM-Ferret

PiaLyng

Julie Stuhr

Det er den sødeste, og sikkert mest rolige, ilder jeg længe har set :P

MM-Ferret

Og man kan med sikkerhed få et godt billed hver eneste gang  :P

tzari

Lol sad lige og blev vildt forarget over du allerde havde fået en ny  :-$ Sød joke  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Ej,hvor er den fin :love:... Du skulle til at tilmelde hende til en udstilling, måske vi snart ville havde nok til en Chokolade klasse  :lol:

lille_jill

MM-Ferret

tzari det var lige det jeg havde håbet på  :) At folk ville komme med en eller anden vild reaktion over det. Hahahaha..

Men nej.. der går nok lige 1 år hvis ikke mere.. Vil gerne have at Phillip kan fårstå et nej og at man kan forklare ham at den kan bide.  :)

Lille_jill ja der er vidst lidt af hvert i hende.. og så er hun jo dejlig korthåret :D

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse