Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vægt

Startet af luluengbo, 4. November 2009, kl. 10:09

luluengbo

Jeg har lige et spørgsmål der måske er nogen der kan hjælpe mig med.

Mine to hun fritter er født d. 15 maj i år, de er købt som søskende, så det regner jeg med man kan stole på. De har altid fulgtes af rigtig tæt mht vægt, men nu er det som om den ene har taget meget mere på end den anden. Der er ihvertfald 300 g forskel på dem. Synes bare det er mærkeligt, for de spiser lige meget, den lille har måske et lidt større aktivitetsniveau end den anden, men det er også det.

Noget andet er den stores pels, den er simpelthen så flot og glat, og meget tæt, (hun er mørk) hvor den lille derimod (som er pastelfarvet) ser lidt mere pjusket ud, og hendes pels er slet ikke ligeså flot som den andens.
De har fået et sundhedstjek hos dyrelægen der siger alt ser fint ud hos dem begge.
Nu er det jo ikke et decideret problem, elsker begge uanset hvordan de ser ud, men synes bare det er mærkeligt.

Malene

De behøver ikke nødvendigvis veje det samme bare fordi de er søskende :) Den ene forbrænder måske bare end den anden og det giver jo mening nok at det er den der er mest aktiv :)

Mht. deres pels.. Måske den ene er skiftet til vinterpels og den anden stadig er i sommerpels? Deres vinterpels er som regel meget mere lækker end deres sommerpels.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Der ligger 2 fine vægttråde herinde et sted..

NemoToft

Smiler, Min BMI ligger vist også noget højere, end mine 2 brødres. Dame it.... :)

Julie

http://ferretopia.eu/index.php?board=8.0 øverst er der vægtskemaer for hanner og hunner :)