Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mine ilderes store "lille"bror....

Startet af Barky, 9. November 2009, kl. 18:05

Barky

Anne - det er da flere uger siden at han har spist opladere.. Katten har opgraderet sig selv til In-Ear høretelefoner...! Han har dræbt mine, og kastet lange blikke efter Gorms.. *G*

Trine - han angriber som sagt kun dig fordi at jeg har dresseret ham til det.. :P

Bawa - siden første dag jeg havde ham hjemme har han elsket at sove i ilderhængekøjer. Det var unægteligt nemmere da han vejede 1100 g, end nu hvor han vejer næsten 3 kg.. *G* Så er det heldigt at jeg har haft nogen store ilderhold som har haft brug for store køjer.. :P

Tusind tak til alle jer andre! :D Jeg kan jo godt lide ham Gryderet, også selvom han er en destruktiv mad-ret.... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

fra nu af besøger du mig når vi skal ses! Jeg har altså ikke råd til din kats madvaner!

NannaMB

Aj hvor er de da bare skønne. :D

Gid jeg kunne finde en legekammerat til Ego. Men er ikke just det nemmeste.

Barky

Du har vist også lovet mig alt det sushi jeg kan spise næste gang jeg kommer... :P Så jo, jeg kommer til dig næste gang. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Ja det har jeg. Du kommer bare, det er jo ikke så dyrt at lave selv :) Fik jeg sagt jeg skal have sushi i morgen? har tænkt mig at jeg skal forsøge mig med nogle reje nigirier, ud over selvfølgelig et par gode makiruller :)

katja

sikke dejlige billleder, det ser hyggeligt ud
ejer af 7 dejlige trolde,

cibatuchsi

ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden har været inde i denne tråd bare for at få et smil på læberne.
du har bare så vidunderlige dyr.

Tilo

Dejlige billeder  :) er især vild med det hvor de ligger i hængekøjen  :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Starshineferrets

Helt underbara billder! Och katten är ju bara så vacker!