Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

dumme mailo!

Startet af Stubba, 11. November 2009, kl. 20:40

Stubba

Hejsa alle sammen.

Som alle ved fik med madmor Mailo i fødselsdagsgave af min madfar. Og det var jo fint nok .. men de købte ham, for at jeg havde en og lege med.

Men han er så DUM! Hver gang jeg leger med noget vil han være med og han tager alt mig legetøj, som jeg har gemt under sofaen og gemmer det under sengen (selvom det er et godt gemmested jeg ikke selv havde tænkt på) ..

Men hvad skal jeg gøre? Jeg bider ham hver gang jeg kan komme afsted med det, for jeg synes han er rigtig irriterende! Men madmor siger, at vi skal blive gode venner og være gode ved hinanden ..

Og for at det ikke skulle være slemt nok - så har han også overtaget min spand. Den spand som jeg havde stjålet af min madfar og fik ejerfornemmelse over (den dufter så dejlig, for madfar bruger den til at skifte vand ved fiskene i!)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Jeg synes du skulle blive kæreste med ham.
Så går det hele meget lettere.

Båt
Jez
Ann Hillerslev.

Stubba

ej .. vi er to drenge, så det vil jeg ikke.

ilderhjemmet

BÅT BÅT - Quark her, jeg gør bare sådan at jeg er sød ved alle nye, så har jeg mine ting i fred.

BÅT BÅT - Frits her, du skal vise hvem der er alfahan, det gør jeg, der er aldrig nogen der har taget det der er mit. ANGRIIIIIIIIIIIIIIB

Freja og Chanell her: Vi gider slet ikke at acceptere flere legekammerater, nu har vi været søde når vores madmor og madfar kommer rendende med de hersens legekammerater bare fordi de skal GAAAAAAAAAAAB hjælpe,
Nu siger vi bare stop og så AAAAAANNGRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIB. HI HI
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Citat fra: Rofus Dato 12. November 2009, kl. 13:20
ej .. vi er to drenge, så det vil jeg ikke.
Zefyr her..

Nu har jeg selv en kæreste der hedder Luna, hun er verdens dejligste pige.
Men jeg er nu også ret glad for ham Cyrill, og hvis Luna ikke lige opdager det, så kærester mig og Cyrill.
Så det at han er en han, det betyder ikke så meget. Kun hvis man gerne vil ha hvalpe, så er det vist ikke så smart.

Båt båt
Zefyren..
Ann Hillerslev.

Maria Amanda

AlisVolatPropiis

Du skal bare smadre ham! når han hugger dine ting, når han spiser din mad, når han sover og når han skider....bare hop i nakken på ham!....tag den, og tag den...og tag den!!!

Båååt Spero...

Fjollebolle Spero...du tør jo alligevel ikke når man bider igen.....du er slet ikker nikker sej...og læg dig så herhen og put med mig og vær ballademager bror som vi er...Båtteli båt Thlayli

Stubba

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 12. November 2009, kl. 14:46
Du skal bare smadre ham! når han hugger dine ting, når han spiser din mad, når han sover og når han skider....bare hop i nakken på ham!....tag den, og tag den...og tag den!!!

Båååt Spero...

Fjollebolle Spero...du tør jo alligevel ikke når man bider igen.....du er slet ikker nikker sej...og læg dig så herhen og put med mig og vær ballademager bror som vi er...Båtteli båt Thlayli

jamen det gør jeg også!! men så hyler ham bare som en tøs .. og så kommer madmor og siger jeg skal være sød ved ham. altså, det er jo ham der stjæler!