Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lige et spørgsmål?

Startet af NannaMB, 15. November 2009, kl. 13:46

Lea

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. November 2009, kl. 17:30
Hvis fødevarekontrollen kommer og ser en med et dyr i butikken vil den også blive lukket med det samme...så jeg forstår godt de ikke vil have dyr ind.

Det rigtigt . men har ikke været noget problem hos mig . har dog min i en taske så han ikke kommer op . da jeg ikke synes det er særligt lækkert at have dyr tæt på mad . :) men han er med uden problemer
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

NannaMB

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. November 2009, kl. 17:30
Hvis fødevarekontrollen kommer og ser en med et dyr i butikken vil den også blive lukket med det samme...så jeg forstår godt de ikke vil have dyr ind.

Og kuld er ikke noget man bare får med ildere, tæverne og hvalpe dør nemt....

Med hensyn til to ildere, så vil de måske lære en smule uvaner af hinanden, men chancen for det modsatte, at det bliver mere rolige og velafbalancerede er større....
Min erfaring er at de vil søge hinanden mere til leg og ballade...og dig i større grad til nus.

Ja det ved jeg godt. Men de butikker hvor der ikke er skilt om man ikke vil have hunde ind. Det gælder for alle dyr jo det skilt.

Jeg ved skam godt det ikke bare er lige til at få et kuld.

NannaMB

Citat fra: Lea Dato 15. November 2009, kl. 17:32
Skal man have to hanner er det bedst at få dem begge kasteret da Virile hanner som regl slås.. vil så også sige at i de fleste lejligheder må man ikke har virile ildere da de stinker når de er i brunst. (viril = ukasteret)

Men ellers kan hanner godt være sammen har haft en 8 hanner sammen plus 5 hunner alle neutraliseret :)

Jeg har skam eget hus. Så det er intet problem hvad jeg må have her osv.
Ja Virile hanner lugter. Jeg kan næsten ikke holde lugten ud fra min brors ilder.

Lea

Citat fra: NannaMB Dato 15. November 2009, kl. 17:37
Citat fra: Lea Dato 15. November 2009, kl. 17:32
Skal man have to hanner er det bedst at få dem begge kasteret da Virile hanner som regl slås.. vil så også sige at i de fleste lejligheder må man ikke har virile ildere da de stinker når de er i brunst. (viril = ukasteret)

Men ellers kan hanner godt være sammen har haft en 8 hanner sammen plus 5 hunner alle neutraliseret :)

Jeg har skam eget hus. Så det er intet problem hvad jeg må have her osv.
Ja Virile hanner lugter. Jeg kan næsten ikke holde lugten ud fra min brors ilder.

Men har du flere hanner sammen så kastere dem :) så enes de bedst

Ang avl vil jeg fraråde dig og lade opdrætterne om det. de har styr på det..
Og hvis du gerne vil avle så studere lige alt omkring det først. har selv læst og snakket om avl i 7 år dog er jeg ikke sprunget ud i det endnu er jeg ikke klar til .. :)

Hold dig til kæl til at starte med :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

NannaMB

Heh okay.. :) Det vil jeg så gøre.