Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Min Pakke fra USA

Startet af Black Diamond, 16. November 2009, kl. 14:21

Black Diamond

Så fik jeg kommet på posthuset og hændtet min pakke. 14 dage tog det var jeg bestilte den til jeg fik den. Hvad jeg selv syndes var utroligt hurtigt!

Dyrene tog godt imod den. Og for en gangs skyld var det ikke kassen der var den sjoveste. Især Kida var vild med tingene. Hun båttede i vilden sky og overfadt mig og mit kamera hele tiden. (snoren på det var også sjov nemlig !!)

Her er min pakke. Inden den blev pakket ud

Vi åbner den

Alle ting var i sådan nogle plast poser med tryk knapper der var nemme at få op, udover at man har 5 dyr der meget gerne ville ind i posen mens jeg skulle få den op, hvad jo gjorde det en smule mere besværligt  :fnis:

Så blev det pakket ud. Og glæden var stor hos de små!!

Elefanten

Den har en meget sød detalje på bagdelen, som er en lille lyserødt hjerte. Og halen er med "rigtigt" pels/hår

Blomsten! Som jeg i øvrigt var overresket over hvor stor var i virkligheden, den så så lille ud på billedet >:|

Min blæksprutte. Den var den mest populære af alle tingene

En lille mariehøne med legetøj på. Faktisk mere sød i virkeligheden end på billedet. Jeg købte to af dem her til mine kravlegårde. Men blondine eller ej, jeg kunne ikke finde ud af at samle den helt :-$, og det virker som om der mangler en stang? Men jeg må rode lidt mere med den :fnis:

Og til sidst mine lille blonde Zzz´s seng. Jeg ville faktisk helst havde haft den i blå eller lyserød. Men den kom i gul :X Men hva.. den kan vel bruges alligevel GG

Og her det hele samlet, udover den sidste mariehøne

Sølvsten

Sikke dejlige ting. De må da have kostet en formue?

cibatuchsi

sikke da en masse fine ting. de var da helt klart ventetiden værd.
og ja 14 dage det er godt nok hurtigt

Barky

Tillykke med tingene!!! Det ligner et ilderparadis!!

Jeg har også en blæksprutte, mine hvalpe fra iår elskede den højt og inderligt..
*G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

sikke nogen fine ting :D

hvad måtte du slippe for det hele + told :)?

Black Diamond

Jamen det er også ildergodkendt alt sammen nu skulle jeg hilse og sige. Men godt nok er det ikke til dem her. Men faktsik købt til mit opdræt, til hvalpene. Så de kommer ikke til at blive leget med mere end når jeg tager noget af dem med til Dif..

Det hele blev lidt dyrt ja. Men tingene kostede mig omkrin 500kr. Udover det så kom der lige 250 kr oven i til transport til Dk.. og så told. Så omkring 1200 kr har jeg måtte give ud for det. Og det er pænt mange penge. Så jeg håber at når jeg gør det igen (og pengene er til det) så vil jeg bruge shopusa. Dog håber jeg på at vi måske kunne få mulighed for at kunne få det i handel i Danmark også på et tidspunkt. Men nu må vi se :)

Bawa

Det var da slet ikke dyrt! :o
Sikke dog nogle lækre ting!
Mine monstre er helt misundelige nu!

FerretParadise

Sikken nogle fede ting. :)
Jeg vil dog give dig ret i, at den der hængekøje skulle ha været i lyserød eller lyseblå, den der gule farve er ikke så fin.
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

hvor er jeg bare vild med den der elefant

Black Diamond

Citat fra: FerretParadise Dato 16. November 2009, kl. 15:14
Sikken nogle fede ting. :)
Jeg vil dog give dig ret i, at den der hængekøje skulle ha været i lyserød eller lyseblå, den der gule farve er ikke så fin.

Ja den er ikke så fed i den der tis gule farve. Men jeg var forberedt på den kunne komme i gul, da jeg kender en anden der også købte den. Hun fik den også i gul. Det er faktisk lidt øv man ikke selv kan vælge farve på Ferret Depot  :X

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 16. November 2009, kl. 15:32

hvor er jeg bare vild med den der elefant

Jeg er også HELT forelsket i den Elefant der. Jo mere jeg ser på den, jo mere sød er den <3 Den har noget klitra klitra i ørene som kradser når man røre ved den. Og i det hele taget er jeg posetiv overresket over hvor store tingene er i virkeligheden.

Selvom jeg godt var klar over ,fra hende der købte sengen, at den ikke var så stor.. Så er jeg nu alligevel meget overresket over den. For den er stor nok til der kan ligge 2 dyr i den. Hvilket er fint nok til mig. Så det var ikke så slemt endda.
Vil købe noget mere Zzz´s ting når jeg får nogle penge. Er faktisk lidt spændt på hvor store/små de andre ting fra det firma er i forhold til den her seng :)
Og så vil jeg helt sikkert også prøve at bruge Shopusa næste gang. Lige så meget for at samligne priser, med det her og så med shopusa priser. For at se hvor meget man spare.

Tilo

Rigtig fine ting, især Elefandt  :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Black Diamond

Jeg fik "løs" mit problem med den mariehøne.. Der er 12 stinger i alt til to stk. og der skulle være 14, så der mangler 2.. ved ikke helt hvad man så stiller op?? Kan skriver vel ikke og klager :fnis: Det er en smule besværligt jo.. Men det går nok. Ved kirstens dyrbutik også har dem der, så måske hun har en pakke stinger man kunne købe eller nogle i overs :)

NannaMB

Rigtig fede ting du har fået købt dig :)

Julie

Dejligt! Det er altid fedt at få sådan en pakke ind af døren. Jeg har selv blæksprutten (faktisk også fra ferretdepot) og den er stadig et hit efter 1 år :D

cibatuchsi

rigtig gode ting til en ok fin pris. vi har elefanten herhjemme, og de er vilde med den...ss