Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Chili og Coda <3

Startet af Stef89, 17. November 2009, kl. 17:51

Stef89

Så kommer der lidt billeder af mine to englebasser <3

Min skønne tøs Chili..

Min store tumle dreng Coda..

Lidt fælles billeder:P De havde det så sjovt med at tumle i vand i dag :love:

alt="Photobucket"></a>

Undskylder de forskellige størrelser på billederne, lærer det jo nok en dag hehe :)

Bawa

Sikke nogle dejlige basser :love:
De to sidste billeder er helt vildt gode! <3

PiaLyng

Hvor er de dog fine :D
hvor er de købt henne (nysgerrig) :-$

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Black Diamond

Stef89

Mange tak <3
Er oss bar super glade for dem..
Vi (chili,coda og mig) kunne godt tænke os en lille krudtugle mere, så må vi igang med at tigge  :lol:

Jamen Coda er købt i Sindahl, hos en opdrætter ved navn Søren, nogle herinde kender ham sikkert..

Chili er købt hos en privat nede af ved aalborg, men han var simpelthen så bange for hende, så hun var hverken bidetrænet eller renlig da vi fik hende.. Det var en større opgave med hende.. Men i dag er hun 100% bidefri og næsten renlig :dans:

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

PiaLyng

Citat fra: Stef89 Dato 17. November 2009, kl. 18:44
Mange tak <3
Er oss bar super glade for dem..
Vi (chili,coda og mig) kunne godt tænke os en lille krudtugle mere, så må vi igang med at tigge  :lol:

Jamen Coda er købt i Sindahl, hos en opdrætter ved navn Søren, nogle herinde kender ham sikkert..

Chili er købt hos en privat nede af ved aalborg, men han var simpelthen så bange for hende, så hun var hverken bidetrænet eller renlig da vi fik hende.. Det var en større opgave med hende.. Men i dag er hun 100% bidefri og næsten renlig :dans:

Jeg kan så sige at jeg har en af Codas brødre - Zukqu <3 !
han er "ukendt" og ikke rigtig opdrætter :).
Dejligt at se en af brøderne :-$ !

Stef89

Hehe jamen så blev jeg så klog :lol:
Trode bar næsten han var opdrætter hehe...

Jamen det er da herligt, han er garanteret en lige så dejlig puttetrold som Coda <3

PiaLyng

Zukqu er en alt ædende lille basse - som elsker at være ham selv :)
Kender også til en bror i Aalborg - Taro .. og en søster i dronninglund - Angel :)