Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

negle længde

Startet af tzari, 25. Oktober 2008, kl. 20:03

tzari

når det ikke skal udstillings tilpasset hvad længde kløer har dine ildere så.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Har valgt mellem. Deres negle skal være læange nok til at de kan klatre og korte nok til at de ikke sidder fast i ting og flosser.
Ilderens kløer er et værktøj så derfor vil jeg ikke klippe dme helt korte og "handicappe" dem på den måde, men jeg gider heller ikke have dem lange.

Amazing Ferret

Korte - jeg hader når de har for lange negle

Namilla

Jeg har svaret mellem... der går længere mellem at jeg klipper deres klør nu, hvor de går ude, end da de gik inde, og det er nok fordi de slider dem mere nu...
Men de graver jo rigtig meget, og derfor vil jeg ikke klippe deres klør helt ned... Fnugs har jeg dog klippet lidt kortere, da han er meget slem til at rive (og pt. ikke har så meget at "bruge" kløerne til, da han går i bur)

SaraJ

Jeg tror mine er en blanding af mellem og lange... Bryder mig ikke om de korte.

mette11

Nu har jeg svaret lange, men det er vel også ret forskelligt hvad man mener med korte, mellem og lange?? Jeg klipper stort set aldrig mine dyrs negle, men de slider dem også naturligt udenfor! Da de havde været på ferie i 16 dage hos mine forældre måtte jeg klippe neglene på dem, for de var godt nok vokset ved at de havde været indenfor hos dem i den tid!
Jeg går efter et naturligt look hos mine, men de skal jo heller ikke være så lange at det bliver generende for dem!