Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så skete det!

Startet af Black Diamond, 19. November 2009, kl. 13:35

Black Diamond

Så skete det i dag.. Eller faktisk i nat.

Jeg stod op fordi jeg ikke kunne sove. Så jeg gik ind for at lukke dyrne ud så vi kunne hygge lidt! Men da jeg kommer ind i værelset, har de overskidt hele buret. Jeg har lige ordnet hele buret mandag. Jeg havde lagt nye køjer ind og alt. Men alt var fyldt med lort. Aner ikke hvad der lige skrete for dem :X
Men da jeg tager dem op er de, og især drengene totalt fedtet. Alle sammen også pigerne er fyldt med lort omkring deres kønsorganer. Det ser helt vildt mytiskt ud.
Selvom jeg godt er klar over at de jo må havde slæbt sig oven i deres afføring i buret og det var derfor, så kom det vildt bag på mig. For de har en bakke. Og de er så gode til at bruge den når de er i buret. Men selvom den var helt ny bakke. Så havde de slet ikke brugt den.Og det hele har stået på på under 3 timer. Altså siden jeg var der inde sidst.

Derfor er de i dag blevet delt op. Pigerne i deres bur og drengene i det andet. Jeg tør ikke tage nogen chancer!
De har ikke slogset eller på nogen måde vist de var på vej i brunst, men jeg har faktisk gået med det i hovedet i nogle dage at det nok var ved at være på tide at de blev delt. Så det blev de i dag.

De er alle sammen kommet i bad nu. Og jeg skal igen igang med at rense bure og vaske køjer og alt. ØV altså.

Og så må jeg til at få lavet det bur nu. Jeg har ringet til ham der skal hjælpe med det. Vi vil prøve at gå igang næste uge. Han var desværre syg i dag..

Soelberg`s SUN ferret

øv øv sådan nogle små s...

Black Diamond

Jamen det er da en smule sjovt at jeg faktisk har haft det i hovdet i nogle dage.. Tror måske at willy er på vej. Det er bare en fornemmelse jeg har haft. Men jeg vil ikke vendte til han går i brunst. Jeg vil heller være på forkant! Men det gør mig heller ikke så meget med ham. Hvis bare ikke han trækker de andre med :fnis:
Men nej, jeg må havde lavet det bur nu. Så han kan få sit ejet bur nu.

cibatuchsi

øv da et syn at komme ind til, ikke lige det man havde håbet at bruge sin nat på.
her er anhuras og anaya oz blevet skildt fra hinanden men pga dårlig mave hos hende,men hun kommer ikke tilbage til ham da han begyndte at blive meget intresseret i at slæbe hende rundt i nakkeskindet.
så nu er han lidt små fornærmet, over vi har fjernet hans kæreste..hihi

Black Diamond

Jamen altså Willy gør ikke nogle ting der liger noget i den stil, altså brunst ting. Men han lugter meget kraftigt fra sin bagdel lige nu. Men på den anden side så har han lige nu trukket sine kugler op. Men de kan jo komme ned igen på en nat,det er jo set før. Så de er delt nu.
Fedt nok!!! 3 hold har jeg så nu.
Jeg vendter lidt med at skille flere. Og tjalfe går stadig med dem alle sammen. Altså alle 3 hold. Han er bare glad for at havde nogen at lege med.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Black Diamond Dato 19. November 2009, kl. 14:15
Jamen altså Willy gør ikke nogle ting der liger noget i den stil, altså brunst ting. Men han lugter meget kraftigt fra sin bagdel lige nu. Men på den anden side så har han lige nu trukket sine kugler op. Men de kan jo komme ned igen på en nat,det er jo set før. Så de er delt nu.
Fedt nok!!! 3 hold har jeg så nu.
Jeg vendter lidt med at skille flere. Og tjalfe går stadig med dem alle sammen. Altså alle 3 hold. Han er bare glad for at havde nogen at lege med.

Er du sikker på at han ikke har stoppede analkirtler, hvis det er fra bagen han lugter  :fnis:

Black Diamond

Nej det tror jeg ikke det er. Fordi han er så fedtet i pelsen oven i.. Der kan jo være mange grunde til det. Men jeg er bare på vagt med ham. Så jeg ser hvad der sker og forholder mig til det.
Jeg har hørt at det ved afføringen kan være et tegn på de er på vej i brunst.

NannaMB

Black Diamond

Citat fra: NannaMB Dato 19. November 2009, kl. 15:03
Aj det er da træls.

Nej jeg syndes ikke det er træls at havde hanner der går i brunst nu. Det gør mig ikke så meget. Det jeg frygter mest er hvis de trækker tøserne me :X Så kan vi tale om træls og øv lol :fnis:
Men jeg var godt klar over at det kunne ske. For der er altså nogle drenge der går i brunst omkring december. Kender selv flere der har hanner der gør det meget tidligt hvert år. Så det var jeg forberedt på.

Bawa

Sikke da noget gris at komme ind til :fnis: