Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Thlayli og Spero - mine pasnings-kræ!

Startet af Barky, 29. November 2009, kl. 00:58

Barky

Kære Trine

Her er nogen billeder af dine ballademagere... Som kan:

Hive mig op om natten når de larmer i løbegården.
Jagte min kat rundt i lejligheden (og omvendt!).
Komme op på sofabordet og min computerstol. (Spero!)
Truer med at åbne køkkenskabe. (Thlayli)
Gå i brunst hvornår det skal være.
Overfalde mig i sofaen.
Og meget meget mere.........

Tilgengæld kan de også:

Ligge og putte så man nær falder i søvn.  <3
Hoppe entuisiastiske og lykkelige rundt om benene på en i timevis.
Lege "hvem er der!" omkring hvert et hjørne og lukket dør.  :lol:
Kysse og møsse og kramme.
Løbe legende om ens ben når man er i bad.
Hvæse når man snakker til dem. (det er så kært :-$)
Og generalt er jeg ikke meget for at give dem igen... Passer dem meget gerne når de begge er blevet snittet. *G*

Spero. Den store og glade dreng som næsten er ligeså tosset at se på når han leger som Maleika er..  :lol:

Thlayli. Så sød og god og rolig for hans alder. Han må være verdens nemmeste ilder... :S <3

"Og så glæder vi os begge to til at vi kommer hjem igen til Tante Aicha og Onkel Cossimomo og Madmor og Madfar....!"
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Hvor er det dejligt at se billeder af Spero, tusind tak Julia. <3 :)
Hold op han er langhåret, hvor søren har han det fra? Eller jo hans oldefar er angora, men det er da slået godt igennem.

Det er 2 smukke drenge må jeg sige. Jeg er vild med det første billede af Thlayli. :)
Han bliver en hård konkurrent på udstillingen i januar. ;)
Ann Hillerslev.

Julie

Trines dyr er bare ubeskriveligt smukke (og fede). <3 :lol:

Black Diamond

Nej nogle smukke dyr du har trine. Og super guden har tage billeder igen :dans: Virkelig gode. Det sidste billede af Spero er bare så godt <3

Bawa

Puuuuuuha hvor er de flotte!! :love:
Og sikke nogle gode billeder, - rigtig fine :D

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

AlisVolatPropiis

Åh mine elskede drenge....mine "hvalpe".....for fanden det er skisme noget af det hårdeste at sende dem væk -jeg savner dem så ufatteligt. Men jeg ved de har det skide sjovt :D især med alt det negative på listen :lol:

Hvordan Spero stadig kan hoppe så højt fatter jeg dog ikke....  :o

Julia jeg er dig så taknemmelig for billeder og fordi du tager dem her....især når de er inde i en knapt så sjov periode at passe dem i  :-$

Og det er dejligt at se de også viser deres gode sider :D de to drenge supplerer simpelthen hinanden så godt... :D Følsomme og rolige Thlayli....alt for moden for sin alder...tiltider som en lidt gammel gnaven mand når tingene ikke går hans vej. Men kun på det kære plan.....livsglade ballade Spero, med krudt i røven og humor.
Men bedste venner....og kærlige søde og putteglade :D
Og de er ikke tykke....de er bare lidt forud med at spise.....forstår simpelthen ikke hvorfor mine dyr altid bliver så store :/ de får motion i rigelige mængder....og er ikke til at holde i ro....og andre fodrer med det samme :/

lussingen

Sikke nogle lækre drenge du har dig der Trine! :)
Jeg kan godt forstå Julia ikke er meget for at levere dem tilbage :fnis:
Og som altid, fantastiske billeder!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Jamen det er jo Ib (Thlayli) og Uffe (Spero) :D De ser ud til at have det super herligt på deres Ferie hos tanti-Julia :D

Det er nogle dejlige billeder af drengene du har fået taget Julia
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

oj! så otroligt stora och fina killarna bliviit!