Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kæresten og mine ildere?

Startet af NannaMB, 29. November 2009, kl. 21:34

NannaMB

Citat fra: Bawa Dato 29. November 2009, kl. 21:58
Vi må snart lave et mini træf med os fra århus så :P

Min lillebror fatter intet når man skælder ham ud,
men hvis man roser ham når han gør noget godt, fortsætter han med det :P hehe.

Heh ja det ville være skønt.:)
Tror bare ikke jeg tør tage fedeberg (Marcell) med. :)

Bawa


NannaMB

Citat fra: Bawa Dato 29. November 2009, kl. 22:08
Hvorfor ikke det? :P

Han er sku stadig lidt for kulret. Og bider stadig lidt formeget.

AlisVolatPropiis

så må du stille ham stolen for døren...HVIS dyrene er vigtigere end ham...men du skal også være forberedt på at det måske koster forholdet.

Min kæreste har hele tiden fået at vide, ilderne skal være her, du kan være her. Men heldigvis så holder han af kræene...eneste han har mod dem er at han ikke gider ildere i soveværelset når eller hvis vi engang flytter sammen. Eller rettere, han vil ikke have ildere i sengen....eller i rummet når han skal sove...som det er nu bor de jo i samme rum som vi sover...der er ikke andre :lol:
Men jeg synes det er fair krav og kompromis....

En anden ting er at vi er enige om det er mine dyr.....men han vil gerne lege, fodre og nusse med dem....-jeg får så bare eksklusivt alt der har med lort at gøre :lol: Men det synes jeg nu også er fair nok....


Det lyder bare som om dyrene er vigtigst for dig, hvilket jo er skønt, men du må forberede dig på han ikke vil acceptere det :) eller du kan rose ham som de andre siger :lol: en veninde gav mig engang en bog om hvalpetræning....men alle steder hvor ordet hvalp eller hund forekom var det blevet erstattet med manden eller kæresten :lol:


NannaMB

Jeg har skam ideen om hvis han bliver ved med det bliver han smidt ud.

lille_jill

Bor du alene? For så er det jo bare at sige: "her er det mig der bestemmer og jeg vil ikke have mine dyr i bur hele tiden". Det er mere kringlet hvis i bor sammen..

Godt at jeg har Chucky. Han bliver frygteligt gal på hankøn :)

NannaMB

Jeg har eget hus. Dog samme grund som mine forældre.
Men han bor hos mig fordi han ikke har noget sted at bo og er arbejdsløs.

lille_jill

Så har han da ikke noget at brokke sig over :) Man er herre i sit eget hjem. Det havde været noget andet hvis i havde fælleseje og sådan noget.

Bawa

Så har han da også bare at være taknemmelig!!! :o

Namilla

Ja, ud med ham...
Helt ærligt, han har intet at skulle have sagt i dit hjem og over dine dyr...
Jeg var da blevet eddersplitrasende hvis min kæreste begyndte at smide mine dyr i bur! Det er dine dyr, og derfor dig der bestemmer over dem... han er der fordi DU har givet ham LOV at bo hos dig... fortæl ham da, at hvis ikke han kan lide lugten i bageriet (dine regler) så kan han jo finde et andet sted at være...

Jeg ved dog godt at det ikke er så nemt... jeg havde selv en kæreste der boede hos mig, fordi han ikke havde andet sted at være og var arbejdsløs, og han lavede ikke en skid... når jeg kom hjem fra skole, så skulle jeg stadig rydde op efter ham og lave mad og vaske tøj... og det tog lang tid inden jeg endelig fik ham smidt ud...så jeg ved godt at det ikke er så nemt...

Hvis du synes det er svært at få ham til at forstå dig (læs: høre efter!) så prøv evt. at skrive det hele ned. Lav nogle helt klare regler for hans opførsel i dit hjem, og så evt. aftal at tre missere, så er det altså ud...
Han er vel voksen, og derfor er han ikke dit ansvar og det er ikke din opgave at sørge for at han har et sted at bo... det er altså ikke dit problem, hvis han må sove på gaden, fordi han ikke kan finde ud af at vise respekt for dig...

Pipvig

#25
Jeg har samme problem med min kæreste.
Eller... næsten... min kæreste vil ikke komme hos mig på grund af dyrene heller ikke selvom de er i bur... Han kan ikke lide dem. Så vi ses kun hjemme hos ham.
Jeg "kom til" at sige til ham at jeg følte mig som en besøgsven sidste gang han ringede og dagen efter stod han der.
Men mine dyr betyder stadig mere for mig end en dum mand med nykker der engang var jordens dejligste kæreste. Hvorfor vi ikke er x'er??? tja... frygt for at være alene fra min side tror jeg... måske dovenskab...

Ville bare sige at du ikke er alene om at have sådan en kæreste....

NannaMB

Citat fra: Pipvig Dato 29. November 2009, kl. 23:09
Jeg har samme problem med min kæreste.
Eller... næsten... min kæreste vil ikke komme hos mig på grund af dyrene heller ikke selvom de er i bur... Han kan ikke lide dem. Så vi ses kun hjemme hos ham.
Jeg "kom til" at sige til ham at jeg følte mig som en besøgsven sidste gang han ringede og dagen efter stod han der.
Men mine dyr betyder stadig mere for mig end en dum mand med nykker der engang var jordens dejligste kæreste. Hvorfor vi ikke er x'er??? tja... frygt for at være alene fra min side tror jeg... måske dovenskab...

Ville bare sige at du ikke er alene om at have sådan en kæreste....

Det er jeg sku glad for du siger. :)

Bawa

Håber du finder ud af hvad du vil i hvert fald :)
Det er jo ikke spor fedt at gå rundt og være sur over det i længere tid.
Håber han vil lytte og tage sig lidt sammen.

Idamusen

du er bestemt ikke alene. og er sikker på din kæreste også kan være sød. det kan min. men det er oftest det dumme ved dem man skal have ud til andre.

jeg har f.eks. fået ordre på at ligge på gulvet idag og holde øje så længe dyrene er ude.  (lå der i 5 min så gad jeg ikke det mere) da mine dyr skider under sofaen. nu har vi så prøvet med et tæppe under. men jeg skulle holde øje med det virkede. gør det til dels da min han bare har skidt ved siden af tæppet. 

men Henrik bliver også tit idiot af dyrene. men min trumf er at det er ham som absolut ville have en ilder til at starte med.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hmm selvom det var mig der VILLE ha en ilder i tidernes morgen, og min kæreste den gang sagde "ja ja så, men du skal passe dem og tørre bæ op!" så har han bare vændt totalt på det punkt! Det er lige før han elsker dem højere en mig eller i vert fald lige meget. Så nu er det sårn at hvis totterne har lavet ullykker så forsvarer han dem altid. og han er helt vildt god til at lege med dem og opdrage på dem!
Er så lykkelig for at ha ham!