Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kæresten og mine ildere?

Startet af NannaMB, 29. November 2009, kl. 21:34

KariN

Altså hvis du har haft dyrene længere end ham, ja så vidste jo hvad han gik ind til.. Hvis du fik dyrene og han var med på idéen ja så vidste han jo også hvad det indebærer!

Da jeg skulle have min første ilder, snakkede jeg med min kæreste om det, han sagde at det var han helt med på (vi bor ikke sammen). Han har da brokket sig lidt over dem når de bider eller laver ballade men ellers så er han super glad for dem og de for ham. og han er ikke i tvivl om at mine dyr kommer i første række. Som Trine også skriver: "Dyrene SKAL være her, Kæresten KAN være her"

Personligt ville jeg aldrig lade en mand komme i betragtning som eventuel kæreste hvis ikke han accepterer mine dyr. han behøver ikke at elske dem, men han skal acceptere at de bor her og kunne omgås dem uden problemer.

Der er jeg jo bare så heldig at min kæreste som sagt er ret glad for mine ildere og omvendt
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3