Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

SF's Amaranth Blizzard

Startet af Starshineferrets, 30. November 2009, kl. 23:33

Starshineferrets

Fått lite nya bilder på min valp Amaranth från iår, som flyttade till Ungern i början av hösten..
han har verkligen utvecklats killen, och ser verkligen ut som en blandning av sin mor och far!

FerretParadise

Han er godt nok en smuk dreng, jeg er vild med det gyldne skær han har i sin underuld. Det er bare vildt flot. <3
Har han et lille sår ved venste øje, eller er det bare noget på billedet? Tænker på billede nr. 6.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

tack :)
hmm... tror det bara är bilden, den är nån månad gamal, men jag ska nog fråga hans ägare, hade inte tänkt på det själv :s

Starshineferrets

ännu mera bilder... blir spamad på msn ;)
Ann: tydligen är det bara bilden, eventuellt päls som hamnat i oreda. Hon har inte sett nått sår på honom ;)

FerretParadise

Det er også bare mig der sidder her og nærstuderer den smukke dreng. Godt at det ikke var et lille sår.
Han er virkelig super smuk, hvad vejer han? Og bor han i Sverige?
:P Sikke da et ansigtsudtryk han har på det første billede... Helt herligt.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

haha det är bra att någon gör det.. jag missade det helt :)
Tror han väger dryga 2 kg, inget fett på honom, enbart muskler :)
Han bor i Ungern, så tyvärr kommer jag inte att få se honom så ofta :(

FerretParadise

Ja Ungarn er jo langt væk, men så er det dejligt at hans ejer sender dig en masse skønne billeder af ham. :)
Jeg ved hvordan det er som opdrætter at se billeder af ens hvalpe, se at de har det godt, og høre små historier fra deres hverdag.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

ja, visst är det sådant som gör det hela så mycket lättare+ :) som tur är så har jag hittills underbara valpköpare som uppdaterar mig regelbundet. men ändå saknar jag att få träffa dem och gosa med dem. Fick träffa razzmatazz på viking ildern första gången sen han flyttade... började gråta när jag såg honom!

Shamua

Vh. Marianne

Black Diamond

Wow hvor er han flot  :S Jeg vil ha  :P

Bawa

Julie

lussingen

wauw hvor er han smuk!! Jeg er helt vild med hans bygning og med hans ansigt. Hvor må det være dejligt at kunne følge lidt med i sine hvalpes liv, selvom man ikke ser dem "live"
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

tusen tack för de fina orden :) ja, jag äääälskar att få uppdateringar och bilder på mina valpar :)

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3