Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ferretparadises dyr

Startet af Sølvsten, 4. December 2009, kl. 09:08

Sølvsten

Jeg havde fornøjelsen at møde Ferretparadises dyr i går og jeg må sige at jeg er meget imponeret over dem. Hm jeg skal vist til at takle mine egne dyr lidt anderledes for jeg vil også have sådan nogle puttetrolde. Tak for synet Ferretparadise.

Stubba

var det puttetrolde? :) - hvordan?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

PiaLyng

hvor lækkert :D!
jeg har kun set billeder af dem - og de ser deeeeejlige ud :)!

Sølvsten

Citat fra: Rofus Dato  4. December 2009, kl. 09:10
var det puttetrolde? :) - hvordan?

De kom hen til mig som en hund ville gøre og så kravlede de op af mit ben og lagde sig til at putte i mit skød. Den ene gav mig ovenikøbet et møs

Black Diamond

Nårh. Jamen jeg har også kun mødt dem på udstillinger og bag bur. Men de er virkelig smukke alle sammen. Det er da dejligt at høre de er lige så søde også..

FerretParadise

Tak for de søde ord om mine dyr, de betyder meget for mig. :)
Ja mine dyr er meget kontaktsøgende, og elsker gæster der gider "gnide" på dem. De har altid været meget vant til gæster og fremmede mennesker, så de kender ikke til at være lidt forsigtige. Jo Zefyr gør, ham i hilse på først, men han godkendte jer med det samme, og gav dig et slik på bryster/halsen.

Det var virkelig hyggeligt at få hilst på jer, og sat ansigter på, det er jo lidt svært herinde på et forum. Jeg synes det er sjovt at møde nye ilder-mennesker, og jeg håber på at se jer igen på dif udstillingen.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Ja anns dyr er sgu noget for sig....der er en grund til vi til tider kalder hende Guru'en.... :D
Og tjah...jeg har altid syntes hendes dyr var smukke....men ikke at det var noget som helst mod hvor søde de var :)