Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lava of Thunder

Startet af Starshineferrets, 5. December 2009, kl. 23:15

Starshineferrets

Försöker få ordnat nya bilder på hemsidan... men ja.. det är inte helt lätt när barnen inte samarbetar... se själva!

Shamua

Sikke en hot ilder.. Smuk smuk.. Hvordan er det du får alle de flotte ildere? :)

Vh. Marianne

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Starshineferrets

Citat fra: Shamua88 Dato  5. December 2009, kl. 23:51
Sikke en hot ilder.. Smuk smuk.. Hvordan er det du får alle de flotte ildere? :)
haha tack :) jag reser lååångt ;)

Shamua

Citat fra: Starshineferrets Dato  5. December 2009, kl. 23:54
Citat fra: Shamua88 Dato  5. December 2009, kl. 23:51
haha tack :) jag reser lååångt ;)

:P.. gør du sikkert... det længste jeg er rejst for en ilder er 75 km.. Men men.. en dag vil jeg gerne købe en ilder fra dit opdræt  <3 engang når jeg må få en mere for kæresten  :fnis:

Vh. Marianne

Starshineferrets

haha vads söt du är :) ja, det längsta jag rest är väl till Ungern ;) Men ja, det är ju skillnad när det gäller avelsillrar :)

Shamua

ja skal vi ikke sige det :P...

Vh. Marianne

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

ilderhjemmet

<3 <3 <3 <3 <3 <3, smuk smuk smuk- <3suk
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

AlisVolatPropiis

:X Gider slet ikke sige noget pænt om Saras alt for smukke dyr, som altid ser ikke kun smukke ud, men også er i fantastisk stand! -for jeg er stadig rigtigt tøsefornærmet over hun ikke kommer på DIF...så hun kan få mine penge i hendes bod...og jeg kan få min dosis tosset svensker, som jeg er VANT til efterhånden på udstillinger....så ingen komplementer herfra! jeg er stædig! :P

Bawa

lussingen

Hvis dette er resultatet når dyrene IKKE vil samarbejde, så vil jeg nødig se dem når de gerne vil :fnis: For søren da også, du har sådan nogle utrolig smukke dyr!!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  6. December 2009, kl. 01:08
:X Gider slet ikke sige noget pænt om Saras alt for smukke dyr, som altid ser ikke kun smukke ud, men også er i fantastisk stand! -for jeg er stadig rigtigt tøsefornærmet over hun ikke kommer på DIF...så hun kan få mine penge i hendes bod...og jeg kan få min dosis tosset svensker, som jeg er VANT til efterhånden på udstillinger....så ingen komplementer herfra! jeg er stædig! :P

HAHAHA du er da bare aaaaaaaalt for söööööd :P hehe
men hvis du bliver ved med at vare söd, så er der måske en chance at jeg smutter over till DK en tur over nytår :P Så kan du vare sur på mig in person :P

Citat fra: lussingen Dato  6. December 2009, kl. 08:34
Hvis dette er resultatet når dyrene IKKE vil samarbejde, så vil jeg nødig se dem når de gerne vil :fnis: For søren da også, du har sådan nogle utrolig smukke dyr!!!

HIHIHIHI det skulle jeg os meget gerne pröve at se noen gang... *suck* :)
Tusen tack för komplimangerna om mina djur :)

FerretParadise

Sara nu bliver jeg altså nysgerrig. Hvor kan Trine være sur på dig irl januar?
Er vi så heldige at du kommer til Dif udstillingen????? :ja:
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Sara.... :D :D :D det lyder da klart som en mulighed for at samles og hygge os ildertøser på tværs af sundet -ehm eh....jeg mener...skælde dig meget og alvorligt ud! -men eh...:lol: så får du altså ikke mine penge!! :lol:

Jeg er bare ikke sikker på jeg kan blive ved med at være sød  :S

-suk...men udstilling bliver altså ikke helt det samme uden dine svensk-dansk-engelske sjove kommentarer og din tilstedeværelse.... plus at jeg denne gang ikke er så langt hjemmefra...og i bil = rig mulighed for at stjæle Ludde :P